اطلاعات كاربردي و مفيد در خصوص دكوراسيون داخلي و شيوه و سبك زندگي اطلاعات كاربردي و مفيد در خصوص دكوراسيون داخلي و شيوه و سبك زندگي .

اطلاعات كاربردي و مفيد در خصوص دكوراسيون داخلي و شيوه و سبك زندگي

كمد ديواري و نحوه ساخت آن

كمد ديواري در گذشته هاي دور وجو دنداشت ،و همچنين چيزي به عنوان گنجه وجود نداشت ، اما احساس نياز به مكاني براي ذخيره وسايل و مرتب كردن فضاي خانه وجود داشت. همه ما كمد خانه هاي قديمي پدربزرگ و مادربزرگ خود را به ياد داريم ، كمد يا كمد هايي كه در گوشه اي از خانه وسايل اضافي در آن قرار داشت. اما سرانجام يك روز كمدها به سمت ما آمدند.

كم كم كمد ديواري و صندوقچه هاي خانه ها جاي خود را به كمدهاي ديواري شيك و مدرن داد. امروزه كمد ها جاي خود را در همه خانه ها پيدا كرده اند و اهميت آنها بسيار افزايش يافته است.

ساخت كمد ديواري در خانه

سفارش و آموزش ساخت كمد ديواري انواع كابينت ديواري در منزل بدون برش و گرد و غبار ،
يكي از خدمات ويژه محصولات كمد ديواري ساخت و اجراي كمد ديواري در منزل در يك روز و بدون ايجاد گرد و غبار و خاك است.
اين روش ساخت كمد ديواري در منزل به گونه اي است كه ابتدا پس از گذراندن مراحل اندازه گيري و طراحي كمد ديواري در بخشها و واحدهاي كوچك و در اندازه هايي كه مي توانند از درب هاي ورودي و راهروهاي خانه در داخل عبور كنند كارگاه ساخته و مونتاژ مي شود و پس از حمل به خانه ، در اتاق يا سالن مورد نظر در كنار يكديگر قرار مي گيرد و به يكديگر متصل مي شود و درها و اتصالات لازم بر روي كمد ديواري داخل خانه نصب مي شود ، به ترتيب. شلوغي و دردسر زيادي وجود ندارد و سازنده با در اختيار داشتن ابزار و وسايل كارگاهي كار ساخت كمد لباس را با سرعت و دقت بيشتري به اتمام مي رساند و اين سبك كار شامل كمد و كمد هاي مدرن و كلاسيك با درب هاي ريلي و لولايي است. است
و به اين ترتيب با ساخت كمد ديواري در منزل مي توان حداقل زمان حضور تيم نصب در خانه مشتري را بدست آورد كه اين يكي از نكات مهم هم براي مشتري و هم براي تيم نصب كابينت ديواري است.

آموزش ساخت كمد ديواري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۰:۵۰ توسط:ثنا شاه محمدي موضوع: نظرات (0)

كابينت آشپزخانه مدرن و اصول طراحي آن

كابينت آشپزخانه يكي از اجزاي اساسي هر خانه است. علاوه بر مرتب سازي منزل ، كابينت ها اگر به شكلي شيك طراحي شوند ، مي توانند خانه شما را نيز جذاب تر نشان دهند. طراحي داخلي خانه به طور كلي به دو دسته كلاسيك و مدرن تقسيم مي شود. اين مورد در مورد كابينت هاي آشپزخانه نيز صدق مي كند و در كابينت هاي مدرن و كلاسيك طراحي شده است. از آنجا كه كابينت آشپزخانه مدرن با هر سليقه و طرحي متناسب است ، در سالهاي اخير مورد توجه بيشتر خانه ها قرار گرفته و موضوع اين مقاله است.

امروز بسياري از شركت هاي طراحي دكوراسيون داخلي آموزش هاي متنوعي مانند آموزش كابينت سازي و آموزش ساخت كمد ديواري را ارائه مي دهند.

شما مي توانيد با مراجعه به وب سايت آنها در هر يك از اين دوره ها ثبت نام كنيد و به راحتي با روش كسب درآمد از كابينت سازي به صورت كاملا تخصصي آشنا شويد و يك بيزنس خاص خود را راه اندازي كنيد.

كابينت آشپزخانه نقش مهمي در جذابيت دكوراسيون داخلي منزل دارد. آشپزخانه محور اصلي هر خانه است. وقتي شخصي وارد خانه اي مي شود ، در نگاه اول توجه او به آشپزخانه جلب مي شود ، بنابراين در انتخاب كابينت آشپزخانه خود سادگي را كنار بگذاريد و مراقب باشيد.

آموزش طراحي كابينت


برچسب: كابينت مدرن، آموزش طراحي كابينت، آموزش ساخت كمد ديواري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۹:۵۷ توسط:ثنا شاه محمدي موضوع: نظرات (0)

كابينت ام دي اف و رنگ بندي آن

كابينت ام دي اف و رنگ بندي آن

آشپزخانه قلب خانه است زيرا خانم خانه بيشتر وقت خود را در طول روز در آنجا مي گذراند. بنابراين زيبايي و كارايي آشپزخانه در روحيه و راحتي اعضاي خانواده تأثير بسزايي خواهد داشت. همچنين طراحي و زيبايي آشپزخانه در چيدمان و دكوراسيون منزل تأثير بسزايي دارد. رنگ كابينت ها ، مدل ها و طرح هاي آنها مي تواند ظاهر آشپزخانه و خانه را كاملاً تغيير دهد.

MDF يكي از متداول ترين و در عين حال محبوب ترين مواد مورد استفاده در كابينت آشپزخانه است.

MDF از ضايعات يكبار مصرف چوب ساخته شده است. اين ضايعات توسط ماشين هاي مخصوص خرد و اندازه مي شوند و سپس روكش مي شوند كه MDF ناميده مي شود. شيشه و ممبران انواع پيشرفته تري از MDF هستند.

 

كابينت هاي MDF به راحتي با ساير عناصر و ملزومات دكوراسيون منزل مطابقت دارند ، بنابراين بسيار مورد توجه طراحان داخلي قرار مي گيرند.

جديدترين رنگ كابينت MDF


در حال حاضر بهترين و محبوب ترين رنگ براي كابينت هاي آشپزخانه ام دي اف در سراسر دنيا و حتي در ايران كابينت هاي ام دي اف سفيد و البته رنگ هاي روشن است. البته اخيراً رنگهاي خنثي نيز در بين خانواده هاي جوان رايج شده است. خاكستري رنگي دوست داشتني اما خنثي است كه مي توانيد با تركيب آن با رنگ هاي ديگر فضاي خانه خود را بيشتر جادار كنيد. رنگ سفيد به شما فضاي روشن ، بزرگ و گرمي مي دهد. براي تعادل رنگ از كاشي هاي رنگي استفاده كنيد. قفسه هاي چوبي باز در يك فضاي كاملاً سفيد بسيار چشم نواز و جذاب هستند ، بنابراين طبق روال معمول عمل نكنيد. مطابق با سليقه خود آشپزخانه را كامل كنيد.

               آموزش طراحي كابينت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۷:۱۷ توسط:ثنا شاه محمدي موضوع: نظرات (0)

كابينت سه بعدي چيست و چه مزيت هايي دارد

طراحي سه بعدي كابينت آشپزخانه:

لحظه اي تصور كنيد كه به درون جهان ارل كه توسط كارما هدايت مي شود ، منتقل شده ايد. چه رنگي را براي كابينت و كاشي در نظر مي گيريد؟ از چه موادي استفاده مي كنيد؟

همه اين موارد تهيه آشپزخانه مورد نظر شما را به يك چالش تبديل مي كند. در چنين مواردي ، شبيه سازي و داشتن يك طرح سه بعدي به ما كمك مي كند آنچه را در ذهن خود تصور مي كنيم تا حد ممكن واقع بينانه ببينيم.

طراحي آشپزخانه و طراحي كابينت آشپزخانه به عنوان يكي از اجزاي اصلي خانه كه از نظر كاربرد و اجزا از تنوع زيادي برخوردار است ، هميشه مسئله اي جالب و در عين حال چالش برانگيز بوده است. تلاش براي استفاده بهينه از فضا و داشتن بهترين عملكرد موضوعي است كه صاحبان خانه و طراحان در طراحي آشپزخانه سه بعدي خود هميشه به آن توجه داشته اند. در اينجا معيارهايي وجود دارد كه مي توانيد هنگام طراحي آشپزخانه در نظر بگيريد.

 

نحوه ساخت كابينت سه بعدي

افرادي كه قصد سفارش و خريد كابينت را با كمك متخصصين طراحي دارند ، قبل از خريد ، فضاي اجرايي كابينت ها را در آشپزخانه بررسي كرده و با در نظر گرفتن نظر و سليقه مشتري ، رنگ پايان و رنگ آشپزخانه ، طرح پيش فرض و اصلي را انتخاب مي كنند. اين طرح مجدداً با اصلاح و پس از تأييد نهايي توسط مشتري در قالب يك طرح سه بعدي براي مرحله ساخت و اجرا تهيه مي شود. با استفاده از اين روش ، شما به عنوان يك خريدار مي توانيد سبك و كابينت مورد نظر خود را در اين زمينه به طراحان حرفه اي بيان كرده و قبل از ايجاد و نصب كابينت آشپزخانه خود را ببينيد. اندازه اين طرح ها دقيق است و به شما اين امكان را مي دهد تا رنگي را متناسب با فضاي آشپزخانه خود انتخاب كنيد و قبل از ادامه كار ، ظاهر كلي كار را بررسي كنيد.

هنگام انتخاب كابينت بايد به چه نكاتي توجه كنيم؟

رنگ كابينت يكي از مهمترين عوامل موثر در زيبايي آنها خواهد بود. توصيه مي شود براي رنگ كابينت ها رنگي را انتخاب كنيد كه با رنگ ساير قسمت هاي خانه در تضاد باشد. با اين كار ، تضاد رنگي ايجاد شده در محيط ، فرد را وادار به مشاهده مي كند.
نحوه چيدمان كابينت و نحوه قرارگيري اصولي آنها نيز عامل مهم ديگري در زيباسازي آشپزخانه و خانه است. كابينت آشپزخانه بايد به گونه اي طراحي و اجرا شود كه بتوان از تمام فضاي موجود استفاده بهينه كرد. در عين حال نبايد احساس خفگي و گرفتگي را در محيط آشپزخانه ايجاد كرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۳:۳۱ توسط:ثنا شاه محمدي موضوع: نظرات (0)