اطلاعات كاربردي و مفيد در خصوص دكوراسيون داخلي و شيوه و سبك زندگي اطلاعات كاربردي و مفيد در خصوص دكوراسيون داخلي و شيوه و سبك زندگي .

اطلاعات كاربردي و مفيد در خصوص دكوراسيون داخلي و شيوه و سبك زندگي

راه حل هايي براي قرار دادن پرده و فرش در دكوراسيون منزل

ساده ترين راه براي تغيير دكوراسيون فضاي خانه و ايجاد محيطي جديد تغيير پرده و فرش است ، اما نگران صرف هزينه و وقت براي تغيير دكوراسيون به طور كلي نباشيد. در اين مقاله ، گزينه هاي بسيار كاربردي براي تغيير با انتخاب فرشها و پرده هاي مناسب فضا آورده شده است
گزينه 1: رنگ هاي خنثي
استفاده از رنگ هاي خنثي راهي عالي براي داشتن يك دكوراسيون دائمي است. با استفاده از رنگ هاي بژ ، سياه ، قهوه اي يا سفيد ، هميشه راحت خواهيد بود. همچنين ، رنگ هاي خنثي مي توانند بسيار آرامش بخش و مناسب هر اتاق باشند.
گزينه دوم: تك رنگ
فرش ها و پرده ها نبايد دقيقاً يكسان باشند. آنها فقط بايد به خوبي تركيب شوند و هماهنگي در فضا را افزايش دهند. اگر فرش شما سبز روشن است ، يك پرده سبز آهكي مناسب است. وقتي هر دو از يك خانواده رنگي باشند ، اشتباهات كمتري انجام مي شود و شما يك دكوراسيون متعادل و همچنين ساده خواهيد داشت.

گزينه 3: طرح هاي مشابه

بسياري از فرش ها داراي طرح ها و الگوهاي متنوعي هستند كه به راحتي با پرده تركيب مي شوند. هماهنگي طرح يا الگوي فرش و پرده در خانه به شما امكان مي دهد بدون تغيير دكوراسيون كلي هماهنگ شويد و در نگاه اول بسيار هماهنگ و زيبا به نظر مي رسد.
گزينه چهار: بافت
اين گزينه يك راه حل مفيد است كه به شما امكان مي دهد پرده و فرش را بدون نياز به تغيير دكوراسيون كلي خانه هماهنگ تركيب كنيد. فرش كركي و پرده كركي را تركيب كنيد. به خاطر داشته باشيد كه اين مسئله ممكن است مورد توجه قرار نگيرد زيرا در دكوراسيون كاملاً مشخص نيست اما براي كساني كه به جزئيات اهميت مي دهند و از جزئيات كوچك در دكور قدرداني مي كنند ، اين ممكن است راه حل خوبي باشد ، اما ممكن است م moreثرتر باشد. با گزينه هاي بالا تركيب شويد.
گزينه پنجم: رنگ سوم و رنگ هاي مكمل
به ياد داشته باشيد كه ايجاد هماهنگي فقط تركيب و استفاده از دو رنگ نيست. شما مي توانيد از چندين رنگ و همچنين از رنگ هاي مكمل در چرخ رنگ استفاده كنيد كه راهي عالي براي تطبيق فرش و پرده است و حتي مي توانيد از وسايل تزئيني و بالش براي روشن و هماهنگ سازي فضا با رنگ هاي مشابه استفاده كنيد.
گزينه ششم: هماهنگ كننده
اگر نمي توانيد هماهنگ فرش و پرده هاي دكوراسيون خود باشيد ، تمركز بهتر است. برداشتن تأكيد از فرش و پرده باعث مي شود آنها روي الگوها و اشيا different مختلف در فضا متمركز شوند و عدم هماهنگي در فضا كمتر محسوس مي شود.
گزينه هفت: قطعاً نيازي به هماهنگي نيست!
قسمت آخر اين گزينه ها توجه به اين واقعيت است كه در دكوراسيون منزل هيچ انسجامي بين فرش و پرده وجود ندارد و در واقع گاهي اوقات عدم تطابق بين اجزاي مختلف دكوراسيون منزل مي تواند به تنهايي تركيب زيبايي ايجاد كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۴:۵۱ توسط:ثنا شاه محمدي موضوع: نظرات (0)

استفاده از كاغذ ديواري

يكي از سوالاتي كه ممكن است ذهن بسياري از افراد را درگير كند اين است كه كاغذ ديواري براي چيست؟
در پاسخ به اين سوال ابتدا مختصراً توضيح خواهيم داد و سپس مفصل توضيح خواهيم داد. كاغذ ديواري يكي از انواع پوشش ها است كه مي تواند براي زيبايي در خانه و محيط كار مورد استفاده قرار گيرد ، به طوري كه اگر در اثر حوادثي مانند آسيب ديدن ديوار توسط كودكان در بازي ، مرطوب شدن بخشي از ديوار به خانه شما آسيب برساند يا با تغيير دكوراسيون خانه و يا حتي محل كار را با هزينه كمتري نسبت به تخريب و بازسازي تغيير و زيبايي دهيد. اكنون به توضيح مختصري در مورد استفاده از كاغذ ديواري مي پردازيم.
استفاده از كاغذ ديواري و استفاده از آن هميشه فوايد زيادي داشته است. يكي از مزاياي آن اين است كه اگر به بوي رنگ حساسيت داريد مي توانيد به راحتي از كاغذ ديواري استفاده كنيد زيرا استفاده از كاغذ ديواري بوي خاصي ندارد و خشك مي شود و بسيار سريعتر از رنگ قابل استفاده است. در گذشته ، تنها نگراني هركسي كه از كاغذ ديواري استفاده مي كرد اين بود كه تصاوير پس زمينه قابل شستشو نيستند ، اما امروز كاغذ ديواري هاي قابل شستشو در بازار موجود است. پيشنهاد مي شود كه در صورت لزوم شستن كاغذ ديواري كامل يا بخشي از آن ، شخص مي تواند با كمترين تلاش آن را با حوله مرطوب بشوييد.


استفاده از كاغذ ديواري به شما اين امكان را مي دهد تا به جاي استفاده از طرح هاي محدود محدود ، از تعداد بي نهايت طرح و نقش در دكوراسيون منزل و محل كار خود استفاده كنيد. كاغذ ديواري ها داراي طرح هاي مختلفي هستند و همين امر باعث شده است كه بيشتر سليقه ها مورد توجه قرار گيرد ، بنابراين نمونه هاي ديگري از استفاده از كاغذ ديواري ، استفاده از كاغذ ديواري چهارخانه در رستوران ها و فست فود پيشنهاد مي شود. حالت ناهموار در افراد باعث عدم توقف و حركت مي شود و براي فست فودهايي كه به سرعت غذا تهيه مي كنند و براي مشتري سرو مي كنند مناسب است.
كاغذ ديواري نقش تعيين كننده اي در دكوراسيون منزل و محل كار دارد و بهتر است براي طراحي دكوراسيون داخلي و هماهنگي بيشتر مبل و ساير وسايل منزل را با توجه به طرحي كه در كاغذ ديواري آن به كار رفته است تهيه و مرتب كرد. همچنين ، اگر كف اتاق ساده و با رنگ هاي خنثي است ، مي توانيد با استفاده از كاغذ ديواري هاي ساده در رنگ هاي ملايم ، احساس طراوت و سرزندگي را در تزئينات ديوار خود تزريق كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۹:۰۷ توسط:ثنا شاه محمدي موضوع: نظرات (0)

برخي از اصول مهم براي انتخاب طرح رنگ اتاق خواب

تركيب رنگ براي اتاق خواب بزرگسالان و عروس ها ممكن است در نگاه اول فقط به معناي استفاده از رنگ ها براي زيبايي محيط باشد كه از اين نظر يك اشتباه بزرگ است. هارموني رنگ در اتاق خواب يك زن و شوهر بايد بر اساس اصول روانشناسي و فنگ شويي انتخاب شود ، به دليل تأثير زيادي كه كيفيت استراحت در از بين بردن استرس و اضطراب در طول روز دارد.
برخي از اصول مهم براي انتخاب طرح رنگ اتاق خواب.
اتاق خواب يكي از مهمترين قسمتهاي هر خانه اي است كه فرد پس از يك روز كاري پرتنش چند ساعت را به استراحت مي پردازد. اين نقطه از هر خانه بايد با سكوت و آرامش پر شود تا فرد انرژي كافي براي شروع روز بعد را داشته باشد. به همين دليل توجه به همه جوانب طراحي داخلي اتاق خواب ضروري است كه مهمترين آن رنگ اتاق خواب است. يكي از مهمترين اصول هنگام انتخاب بهترين رنگ براي اتاق خواب براي بزرگسالان و زوجين ، موارد زير است:
طرح رنگ اتاق خواب را بر اساس اندازه اتاق انتخاب كنيد
براي اتاق هاي كوچك بهتر است از رنگ هاي روشن استفاده كنيد و انتخاب رنگ تيره گزينه خوبي در اين زمينه نخواهد بود. همچنين در اتاق هاي كوچك بهتر است تنوع رنگ كمتري داشته باشيد تا فضا به هم ريخته به نظر نرسد.

نقاشي اتاق خواب در فنگ شويي
فنگ شويي در دكوراسيون داخلي از گذشته تا به امروز مورد توجه بسياري از كشورها بوده است و در سال هاي اخير تأثير آن بر زندگي در خانه هاي ايراني محسوس بوده است. فنگ شويي تأكيد زيادي بر استفاده از رنگهاي مرتبط با عناصر اساسي طبيعت و زندگي دارد. تركيب رنگ بايد به گونه اي باشد كه پنج عنصر متعادل باشد: فلز (خاكستري و سفيد) ، آب (آبي و سياه) ، چوب (قهوه اي و سبز) ، آتش (قرمز و نارنجي) و خاك (زرد كم رنگ). و بژ) در خلقت.
به روانشناسي رنگ توجه كنيد
رنگ يكي از مهمترين عناصر زندگي است كه هر كدام احساس خاصي را در افراد ايجاد مي كنند. به همين دليل ملاك انتخاب تركيب رنگ اتاق خواب را نبايد فقط سليقه افراد در نظر گرفت. به عنوان مثال ، از نظر روانشناسي ، رنگ قرمز احساسات را برانگيخته و هيجان و تنشي را در فرد ايجاد مي كند و استفاده بيش از حد آن در اتاق خواب تضمين آرامش در اين فضا را مختل مي كند. در مقابل ، ياس بنفش در اتاق خواب هاي بزرگسالان و اتاق هاي نيلي مي تواند فضايي كاملا آرام و آرام ايجاد كند.

تركيبي از رنگ سبز و قهوه اي در اتاق خواب
همانطور كه قبلا ذكر شد ، شما بايد بتوانيد بر اساس شايعات خود تعادل خوبي بين پنج عنصر اصلي برقرار كنيد. بنابراين مي توان گفت كه تركيب سبز و قهوه اي يكي از بهترين انتخاب ها براي اتاق خواب زوجين است اتاق خواب چوب و كف را كنار هم نگه مي دارد. استفاده از اكسسوري هاي روكش طلا مي تواند زيبايي اتاق را افزايش دهد.
طرح رنگ سبز و نارنجي
يكي از بهترين گزينه ها براي اتاق خواب بزرگسالان و زوجين استفاده از رنگ نارنجي در محدوده رنگ گرم است. البته يك نكته بسيار مهم در انتخاب اين رنگ كاهش هيجان آن با استفاده از رنگ هاي سرد است. تركيب نارنجي و سبز تركيب خوبي از رنگ هاي گرم و سرد را ايجاد مي كند ، اگر در تركيب با سفيد شيري و رنگ هاي روشن استفاده شود ، در نهايت محيطي آرام و زيبا ايجاد مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۸:۰۶ توسط:ثنا شاه محمدي موضوع: نظرات (0)

راهنماي طراحي دكوراسيون اتاق خواب به سبك تركي

دكوراسيون تركي يكي از آن طراحي هاي داخلي است كه در آن به جزئيات توجه ويژه اي مي شود و از آنجا كه اغلب از عناصر دكوراسيون مجلل استفاده مي كند جلوه اي باشكوه به فضا مي بخشد.

اين سبك يكي از جذاب ترين گزينه ها براي دكوراسيون اتاق خواب است كه با توجه به نكات و قوانين اساسي مربوط به آن نتايج خارق العاده اي براي شما به همراه خواهد داشت. اگر شما هم علاقه مند به داشتن دكوراسيون اتاق خواب به سبك تركي هستيد ، براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد بايدها و نبايدها با ما همراه باشيد.

عناصر مناسب دكوراسيون اتاق خواب خود را انتخاب كنيد

اولين قدم براي ايجاد يك دكوراسيون به سبك تركي در اتاق خواب شما توجه به نوع عناصري است كه براي آن انتخاب مي كنيد. در اين سبك ، بيشتر طراحان داخلي مبلمان مدرن و سنتي را با تغييراتي در طراحي آن تركيب مي كنند تا ظاهري لوكس و در عين حال متفاوت ايجاد كنند. اين طيف وسيعي از دستگاه ها سهم زيادي در ارتقا promoting طراحي فضا دارند و آن را به سبك معاصر نزديك مي كنند.

انتخاب اتاق خواب براي اتاق خواب به سبك تركي

اگرچه سبك تركي به انواع مدرن و سنتي تقسيم مي شود ، اما تختخواب آن اغلب با سلطنتي يا چوبي يكسان است زيرا هدف آن ايجاد فضايي زرق و برق دار و مجلل است و حتي در نسخه مدرن اين سبك ، بيشتر اين پالت رنگي از نوع سنتي و از رنگ هاي ملايم تري استفاده مي كند ، نه نوع ست اتاق خواب انتخاب شده براي طراحي اتاق خواب.

اتاق خواب تركي پالت رنگي

پالت رنگي يك اتاق خواب به سبك تركي غني از رنگ هاي زنده مانند قرمز ، طلايي ، بنفش و آبي است. رنگ هايي كه گرما ، پويايي و صميميت را به محيط مي بخشند. در حقيقت ، به همين دليل است كه اين سبك يكي از بهترين انتخاب ها براي اتاق خواب عروسي خانم ها است ، زيرا حال و هواي عاشقانه مورد نظر آنها را به ارمغان مي آورد.
از لامپ هاي منحصر به فرد استفاده كنيد

يكي از اجزاي اصلي سبك تركي استفاده از عناصر تزئيني خاص و عناصر تزئيني باشكوه است. لامپ ها يكي از مواردي است كه به عنوان عنصر تزئيني در اين سبك نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. هنگام انتخاب چراغ روميزي ، چراغ هاي كف يا آباژور سعي كنيد به دنبال ظاهر كلاسيك آن باشيد. يك اتاق خواب به سبك تركي بدون لامپ هاي چند رنگ شيشه اي و فلزي ناقص خواهد بود.

نقش پرده در طراحي اتاق خواب هاي به سبك تركي

ويژگي بارز ديگر اين سبك داشتن پنجره هاي بزرگ با شيشه هاي رنگي است. نور طبيعي نقش مهمي در درخشندگي فضا دارد و به همين دليل معمولاً يا از پرده استفاده نمي شود و يا انواع ريز در رنگ هاي روشن انتخاب مي شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۰:۰۸ توسط:ثنا شاه محمدي موضوع: نظرات (0)

اصول انتخاب رنگ كابينت آشپزخانه

اصول انتخاب رنگ كابينت آشپزخانه

انتخاب رنگ براي برخي از افراد بسيار دشوار است ، اما براي برخي ديگر بسيار آسان است. فقط كابينت نيست ، فرقي نمي كند رنگ كابينت آشپزخانه يا رنگ كفش ، لباس ، گلدان ، ملافه ، مو يا پاركت و كف ، كاشي و پرده انتخاب شده باشد.

براي برخي ، رنگ مسئله مهمي نيست. به عنوان مثال ، آنها از رنگ همان كابينتي كه اكنون دارند خوشحال هستند و فقط مي خواهند كابينت را عوض كنند زيرا صفحه نمايش آن پر آب و باد است و يا روي سطح كابينت آشپزخانه خراشيدگي وجود دارد يا صدها دليل ديگر وجود دارد.

رنگ كابينت در شكل ظاهري و ظاهري آن بسيار تأثير دارد ، بنابراين انتخاب رنگ مناسب زيبايي و جذابيت آشپزخانه را به همراه دارد. اگرچه مواد كابينت و نوع چيدمان آن در دكوراسيون آشپزخانه تأثيرگذار است ، اما رنگ از نظر زيبايي نيز جايگاه خاص خود را دارد.

كابينت ها در اصل يك يا دو رنگ ساخته مي شوند. استفاده از سه رنگ براي كابينت توصيه نمي شود ، زيرا نوعي هرج و مرج در فضا ايجاد مي كند و كابينت از نظر بصري ايده آل به نظر نمي رسد.

نورپردازي كابينت بر رنگ آن تأثير مي گذارد ، بنابراين در دكوراسيون مدرن خانه امروز از اين ترفند براي زيباتر جلوه دادن كابينت استفاده مي شود. امروزه كابينت ها از جمله وسايل بسيار قابل مشاهده در خانه ها هستند ، بنابراين رنگ آنها بايد با دقت انتخاب شود.

طراحان رنگ هاي متنوعي را براي كابينت ها ارائه مي دهند كه مي توانند متناسب با سليقه و هماهنگي با ساير عناصر انتخاب شوند. رنگ هاي سرد و گرم را مي توان براي كابينت انتخاب كرد و هيچ محدوديتي براي آن وجود ندارد.

اصول انتخاب رنگ كابينت

رنگهاي پرطرفدار و نكات انتخاب رنگ را بررسي كنيد


قبل از اينكه با رنگ هاي رايج در ساخت كابينت آشنا شويم ، بهتر است در مورد نكات كلي در مورد انتخاب رنگ كابينت آشپزخانه اطلاعات كسب كنيد:

1- به اندازه آشپزخانه توجه كنيد

اگر اندازه آشپزخانه شما كوچك است ، پس انتخاب رنگ هاي تيره مناسب به نظر نمي رسد. رنگ هاي روشن نور را منعكس مي كنند و فضاي آشپزخانه را بزرگتر و جذاب تر نشان مي دهند.

2- رنگ زمينه در آشپزخانه

كاغذ ديواري در آشپزخانه شامل كاشي ، كاغذ ديواري و كف است. بهتر است رنگ كابينت را متناسب با رنگ زمينه تنظيم كنيد. اگر رنگ زمينه متفاوت باشد ، به عنوان مثال ، رنگ كاشي كاملاً متفاوت از رنگ كف است و تركيب مناسبي ندارد ، سايه هاي بي رنگ يا خنثي مانند كرم ، خاكي و بژ توصيه مي شود. اين رنگ ها با رنگ هاي ديگر بسيار مطابقت دارند. برخي از فروشگاه ها مي توانند در اين زمينه به شما مشاوره دهند.

3- روشنايي آشپزخانه

اگر آشپزخانه كم نور داريد ، از رنگ هايي كه ممكن است روشن و براق باشند استفاده كنيد. استفاده از رنگ هاي تيره در آشپزخانه باعث مي شود كه كوچكتر و تيره به نظر برسيد.

طراحي كابينت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۱:۳۹ توسط:ثنا شاه محمدي موضوع: نظرات (0)