اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی .

اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی

کابینت سه بعدی چیست و چه مزیت هایی دارد

طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه:

لحظه ای تصور کنید که به درون جهان ارل که توسط کارما هدایت می شود ، منتقل شده اید. چه رنگی را برای کابینت و کاشی در نظر می گیرید؟ از چه موادی استفاده می کنید؟

همه این موارد تهیه آشپزخانه مورد نظر شما را به یک چالش تبدیل می کند. در چنین مواردی ، شبیه سازی و داشتن یک طرح سه بعدی به ما کمک می کند آنچه را در ذهن خود تصور می کنیم تا حد ممکن واقع بینانه ببینیم.

طراحی آشپزخانه و طراحی کابینت آشپزخانه به عنوان یکی از اجزای اصلی خانه که از نظر کاربرد و اجزا از تنوع زیادی برخوردار است ، همیشه مسئله ای جالب و در عین حال چالش برانگیز بوده است. تلاش برای استفاده بهینه از فضا و داشتن بهترین عملکرد موضوعی است که صاحبان خانه و طراحان در طراحی آشپزخانه سه بعدی خود همیشه به آن توجه داشته اند. در اینجا معیارهایی وجود دارد که می توانید هنگام طراحی آشپزخانه در نظر بگیرید.

 

نحوه ساخت کابینت سه بعدی

افرادی که قصد سفارش و خرید کابینت را با کمک متخصصین طراحی دارند ، قبل از خرید ، فضای اجرایی کابینت ها را در آشپزخانه بررسی کرده و با در نظر گرفتن نظر و سلیقه مشتری ، رنگ پایان و رنگ آشپزخانه ، طرح پیش فرض و اصلی را انتخاب می کنند. این طرح مجدداً با اصلاح و پس از تأیید نهایی توسط مشتری در قالب یک طرح سه بعدی برای مرحله ساخت و اجرا تهیه می شود. با استفاده از این روش ، شما به عنوان یک خریدار می توانید سبک و کابینت مورد نظر خود را در این زمینه به طراحان حرفه ای بیان کرده و قبل از ایجاد و نصب کابینت آشپزخانه خود را ببینید. اندازه این طرح ها دقیق است و به شما این امکان را می دهد تا رنگی را متناسب با فضای آشپزخانه خود انتخاب کنید و قبل از ادامه کار ، ظاهر کلی کار را بررسی کنید.

هنگام انتخاب کابینت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

رنگ کابینت یکی از مهمترین عوامل موثر در زیبایی آنها خواهد بود. توصیه می شود برای رنگ کابینت ها رنگی را انتخاب کنید که با رنگ سایر قسمت های خانه در تضاد باشد. با این کار ، تضاد رنگی ایجاد شده در محیط ، فرد را وادار به مشاهده می کند.
نحوه چیدمان کابینت و نحوه قرارگیری اصولی آنها نیز عامل مهم دیگری در زیباسازی آشپزخانه و خانه است. کابینت آشپزخانه باید به گونه ای طراحی و اجرا شود که بتوان از تمام فضای موجود استفاده بهینه کرد. در عین حال نباید احساس خفگی و گرفتگی را در محیط آشپزخانه ایجاد کرد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۳:۳۱ توسط:ثنا شاه محمدی موضوع: نظرات (0)