اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی .

اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی

اصول انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه

ترکیب رنگ خاکستری و بژ


در بیشتر موارد ، وقتی نمی توانیم به ترکیب رنگ دلخواه در دکوراسیون برسیم ، باید به دنبال دلیل رنگ زمینه باشیم. این بدان معناست که گاهی اوقات ما از رنگ زمینه چشم پوشی می کنیم ، به عنوان مثال فراموش می کنیم خاکستری 100٪ خاکستری نیست ، اما می تواند آبی ، سبز ، بنفش و ... داشته باشد. رنگ خاکستری ترکیبی از خاکستری و بژ است و اغلب به آن خاکستری با ته رنگ بژ گفته می شود.

اگر به دنبال رنگ های گرم هستید ، از طیفی با درصد بژ بیشتر استفاده کنید و اگر در پالت دکوراسیون آشپزخانه خود از رنگ های گرم به اندازه کافی استفاده می کنید ، انتخاب طیف با درصد خاکستری بالاتر از بژ ، منطقی تر است. به تعادل ایده آل در دکوراسیون منزل شما دست خواهد یافت.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

خاکستری

اگر به دنبال کابینتی متفاوت هستید ، رنگ خاکستری انتخاب خوبی است. خاکستری نمونه ای از رنگ های خنثی است و ظاهری بسیار زیبا و غیرمعمول را در آشپزخانه مدرن ایجاد می کند.

استفاده از کابینت های خاکستری و انتخاب رنگ های غالب در دکوراسیون دیوار می تواند نتیجه خوبی داشته باشد. استفاده از کف های چوبی یا سرامیکی ، میزهای گرانیتی ، و دیوارهای بژ یا سفید به همراه کابینت های خاکستری بسیار عالی عمل خواهد کرد.

سفید

انتخاب رنگ سفید برای کابینت ها فضای آشپزخانه را هم جادار و هم جادار می کند.علاوه بر این ، با انعکاس نور در روشنایی فضا نیز نقش مهمی دارد. با استفاده از رنگ سفید ، آشپزخانه به محیطی آرام و مرتب تبدیل خواهد شد.

یکی از مزایای منحصر به فرد رنگ سفید ، سازگاری آن با همه رنگ ها است. برای نشاط بیشتر آشپزخانه با کابینت های سفید می توانید رنگ کف ، مواد دیوار بین کابینت ها یا میز ناهار خوری و صندلی های رنگ های دیگر را انتخاب کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۱:۳۹ توسط:ثنا شاه محمدی موضوع: نظرات (0)