اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی .

اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی

راهنمای طراحی دکوراسیون اتاق خواب به سبک ترکی

دکوراسیون ترکی یکی از آن طراحی های داخلی است که در آن به جزئیات توجه ویژه ای می شود و از آنجا که اغلب از عناصر دکوراسیون مجلل استفاده می کند جلوه ای باشکوه به فضا می بخشد.

این سبک یکی از جذاب ترین گزینه ها برای دکوراسیون اتاق خواب است که با توجه به نکات و قوانین اساسی مربوط به آن نتایج خارق العاده ای برای شما به همراه خواهد داشت. اگر شما هم علاقه مند به داشتن دکوراسیون اتاق خواب به سبک ترکی هستید ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بایدها و نبایدها با ما همراه باشید.

عناصر مناسب دکوراسیون اتاق خواب خود را انتخاب کنید

اولین قدم برای ایجاد یک دکوراسیون به سبک ترکی در اتاق خواب شما توجه به نوع عناصری است که برای آن انتخاب می کنید. در این سبک ، بیشتر طراحان داخلی مبلمان مدرن و سنتی را با تغییراتی در طراحی آن ترکیب می کنند تا ظاهری لوکس و در عین حال متفاوت ایجاد کنند. این طیف وسیعی از دستگاه ها سهم زیادی در ارتقا promoting طراحی فضا دارند و آن را به سبک معاصر نزدیک می کنند.

انتخاب اتاق خواب برای اتاق خواب به سبک ترکی

اگرچه سبک ترکی به انواع مدرن و سنتی تقسیم می شود ، اما تختخواب آن اغلب با سلطنتی یا چوبی یکسان است زیرا هدف آن ایجاد فضایی زرق و برق دار و مجلل است و حتی در نسخه مدرن این سبک ، بیشتر این پالت رنگی از نوع سنتی و از رنگ های ملایم تری استفاده می کند ، نه نوع ست اتاق خواب انتخاب شده برای طراحی اتاق خواب.

اتاق خواب ترکی پالت رنگی

پالت رنگی یک اتاق خواب به سبک ترکی غنی از رنگ های زنده مانند قرمز ، طلایی ، بنفش و آبی است. رنگ هایی که گرما ، پویایی و صمیمیت را به محیط می بخشند. در حقیقت ، به همین دلیل است که این سبک یکی از بهترین انتخاب ها برای اتاق خواب عروسی خانم ها است ، زیرا حال و هوای عاشقانه مورد نظر آنها را به ارمغان می آورد.
از لامپ های منحصر به فرد استفاده کنید

یکی از اجزای اصلی سبک ترکی استفاده از عناصر تزئینی خاص و عناصر تزئینی باشکوه است. لامپ ها یکی از مواردی است که به عنوان عنصر تزئینی در این سبک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام انتخاب چراغ رومیزی ، چراغ های کف یا آباژور سعی کنید به دنبال ظاهر کلاسیک آن باشید. یک اتاق خواب به سبک ترکی بدون لامپ های چند رنگ شیشه ای و فلزی ناقص خواهد بود.

نقش پرده در طراحی اتاق خواب های به سبک ترکی

ویژگی بارز دیگر این سبک داشتن پنجره های بزرگ با شیشه های رنگی است. نور طبیعی نقش مهمی در درخشندگی فضا دارد و به همین دلیل معمولاً یا از پرده استفاده نمی شود و یا انواع ریز در رنگ های روشن انتخاب می شوند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۰:۰۸ توسط:ثنا شاه محمدی موضوع: نظرات (0)