اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی .

اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی

توالت فرنگی انواع کابینت توالت فرنگی.

روشویی کابینت ؛ به طور معمول در سرویس‌های بهداشتی، یک روشویی به همراه آینه وجود دارد. در ساختمان‌های اداری و تجاری، این روشویی و آینه‌اش علاوه بر این که برای نظافت و شست وشوی دست‌ها بعد از استفاده از سرویس بهداشتی استفاده می‌شود، در عین حال به افراد کمک می‌کند تا از آراسته بودن وضعیت ظاهری خود در آینه مطمئن شوند. در حالی که در واحد‌های مسکونی، ممکن است وسایلی شخصی مثل مسواک یا شانه هم برای استفاده در کنار همین روشویی و آینه قرار بگیرند.
احتمالا اولین تصویری که با شنیدن کلمه روشویی به ذهن بیشتر ما خطور می‌کند، همین روشویی‌های سرامیکی ساده‌ای هستند که بر روی یک پایه عمودی قرار می‌گیرند؛ در حالی که این نوع روشویی، ساده‌ترین شکل از روشویی‌ها هستند و چند سالی است که تمایل به استفاده از انواع روشویی کابینت‌دار بیشتر شده است.

انواع کاسه توالت
همانطور که گفته شد ، از دو نوع روش معمولاً استفاده می شود:

توالت اصلی
کابینت توالت (کابینت توالت)
توالت های اساسی
توالت های اولیه معمولاً از سرامیک ساخته می شوند. پایه ستونی این نوع توالت فرنگی نه تنها قالب زیباتری ایجاد می کند بلکه تا حدی به تحمل وزن سنگ توالت نیز کمک می کند. هنگام نصب توالت فرنگی ، سنگ توالت باید با استفاده از گوشواره های مخصوص به دیوار متصل شود و در واقع این گوشواره ها وزن عمده توالت را تحمل می کنند و پایه عمودی توالت عمدتا کمکی و همچنین تزئینی است.
قرار گرفتن در معرض شلنگ های پر کننده و لوله های فاضلاب در این مدل توالت اصلی ترین نقطه ضعف است. کلیشه ای و نه چندان زیبای توالت فرنگی باعث شده است که استفاده از آن در بسیاری از محیط های شیک نشیمن یا اداری کمتر شود و گرایش به توالت های کمد که از تنوع و زیبایی بیشتری برخوردار هستند ، هر روز در حال افزایش است. افزایش دادن. البته امروزه توالت فرنگی های نسبتاً مدرن در حال تولید هستند که زیبایی بیشتری نسبت به گذشته دارند و تا حدی توانستند بر معایب قبلی غلبه کنند.

توالت کابینت
این مدل توالت در واقع کابینتی است که توالت فرنگی در آن نصب شده است. در این مدل ها از کابینت سرویس بهداشتی به جای پایه قدیمی استفاده شده است ، کابینت سرویس بهداشتی از زیبایی بیشتری برخوردار است و فضای مفیدی را برای کاربران برای ذخیره سرویس بهداشتی و توالت مورد نیاز در منطقه فراهم می کند. در ادامه ، انواع بیشتری از توالت کابینت را معرفی خواهیم کرد.

نوع توالت کابینتی در اندازه
توالت فرنگی
توالت کابینت بلند
از نظر اندازه و اندازه ، توالت کابینت دو شکل و طرح دارد.
نوع دیواره آن در واقع یک واحد یا جعبه است که در زیر سنگ توالت قرار می گیرد و با پایه به دیوار ثابت می شود. توالت فرنگی از نوع کمد علاوه بر زیبا و ساده بودن ، برای آپارتمانهایی با فضای کم نیز مناسب است و یا طراحی و طرح کلی واحد بر اساس سادگی و فشردگی لوازم و تجهیزات ساختمانی است.
هنگام استفاده از توالت فرنگی دیواری ، دو دستگاه نصب که به نظر ناخوشایند می آیند (کانال های آب زیر) در جعبه توالت پنهان شده اند و فضای مناسبی برای قرار دادن برخی وسایل (مانند مسواک ، دستمال کاغذی یا هر وسیله مورد نیاز دیگر) در کابینت وجود دارد. یا داخل کشو. اضافی ایجاد می شود.

کابینت توالت از نظر محتوا
فلز
چوب و امید
پی وی سی
به طور کلی ، استفاده از کابینت در کشور ما از نظر مصالح به گونه ای است که بیشتر کابینت های فلزی با وجود دوام بالا ، به دلیل کمبود وزن و ظاهر جذاب واحدها و همچنین آشپزخانه ، قبلاً استفاده می شده است. و توالت هایی که در یک محیط تقریبا مرطوب زنگ می خورند ، به آرامی جای خود را به کابینت های چوبی ، کابینت ها ، غشاها و مواردی از این دست داده اند.
در مورد کابینت توالت فرنگی ، اگرچه این مواد در گذشته نیز استفاده می شده و بعضی اوقات نیز مورد استفاده قرار می گیرند ، اما بیشترین مواد موجود در بازار که کارایی آن را نشان می دهد ، کابینت توالت PVC است ، نوعی پلاستیک فشرده. و در برابر نفوذ آب مقاوم است. . این مواد به ویژه برای استفاده در خدمات بهداشتی مناسب هستند و در مقایسه با سایر مواد موجود مقرون به صرفه هستند.
دستشویی های پی وی سی مقاوم در برابر رطوبت و نفوذ آب و قابل نصب در حمام ، استخر ، جکوزی یا هر محیط دیگری به عنوان کابینت حمام شناخته می شوند.

کابینت توالت از نظر ماده
فلز
چوبی و امیدوار
پی وی سی
به طور کلی ، اگرچه مواد کابینت ها در ژاپن از دوام بالایی برخوردار است ، اما بیشتر کابینت های فلزی به دلیل وزن واحد ، کمبود ظاهر و زنگ زدگی در آشپزخانه مرطوب در ابتدا استفاده می شدند. بود. توالت به تدریج با کابینت های چوبی ، کابینت ها ، ممبران و موارد دیگر جایگزین می شود.
در مورد کابینت توالت ، این مواد در گذشته مورد استفاده بوده و ممکن است هنوز هم مورد استفاده قرار گیرند ، اما بیشترین در دسترس بودن مواد موجود در بازار که نشان دهنده کارایی آن است ، نوعی پلاستیک فشرده است که در آن نفوذ آب می کند. این کابینت توالت PVC است که در برابر آن محکم است. .. این مواد به ویژه برای استفاده در خدمات پزشکی مناسب هستند و در مقایسه با سایر مواد موجود دارای قیمت اقتصادی هستند.
حوضچه های شستشوی پی وی سی که در برابر رطوبت و نفوذ آب مقاوم هستند و می توانند در حمام ، استخر ، جکوزی یا سایر محیط ها نصب شوند ، کابینت حمام نامیده می شوند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۲:۱۰ توسط:ثنا شاه محمدی موضوع: نظرات (0)