اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی .

اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی

چسب کمد ، یک راه حل مقرون به صرفه برای تغییر دکوراسیون

برچسب کمد چیست؟
وقتی نوبت به تغییر رنگ و ظاهر کابینت می رسد ، همه ما به سرعت یک تغییر گران و دردناک را تصور می کنیم. اما بهتر می دانید که انجام تغییرات اساسی در کابینت آشپزخانه همیشه به صرف هزینه های زیادی نیاز ندارد.
برچسب های کابینتی یک روش شگفت انگیز برای تغییر ظاهر کابینت های آشپزخانه است که استفاده از آنها نیز بسیار آسان است. تنوع در طرح ها و رنگ های مختلف برچسب کابینت ، آن را با هر سبک و سلیقه ای سازگار کرده است.

برچسب کابینت نوع خاصی از برچسب کاغذی است که پشت آن چسب زیادی دارد و به سطح کابینت می چسبد. این برچسب ها در طرح ها و رنگ های متنوعی وجود دارند و می توانند به اندازه برش خورده و روی کابینت شما چسبانده شوند.
برخی از انواع برچسب های کابینت نیز قابل شستشو هستند که این یک مزیت بزرگ است که بر دوام برچسب ها نیز تأثیر می گذارد. استفاده از انواع قابل شستشو برچسب کابینت به شما این امکان را می دهد که در صورت لزوم با خیال راحت سطح کابینت را با آب یا مواد شوینده تمیز کنید.

برچسب های کابینت در طرح های مختلفی ساخته می شوند ، شما می توانید انواع طرح های فانتزی ، طرح های مختلف چوبی و طرح دار و حتی برچسب های مدل کابینت هایگلاس را انتخاب کنید ، این طرح مورد علاقه شماست. علاوه بر این ، می توان از برچسب های مختلف کابینت به صورت ترکیبی استفاده کرد.


استفاده ترکیبی از برچسب و رنگ آمیزی کابینت نیز یک راه حل عملی است که می تواند ظاهر کابینت را متنوع کرده و نقایص کابینت را برطرف کند. اگر به دنبال راه حل اساسی تری برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه هستید ، اما نمی خواهید هزینه زیادی برای تعویض کابینت ها صرف کنید ، می توانید کابینت ها را با هزینه کمتری رنگ آمیزی کنید و بر روی برخی از آنها برچسب های خاصی بزنید

مزایا و معایب برچسب کابینت
در این بخش ، ممکن است با مهمترین مزایا و معایب انواع برچسب کابینت آشنا باشید:

مزایای برچسب کابینت
اولین و مهمترین دلیل استفاده از انواع برچسب کابینت پایین بودن قیمت برچسب کابینت است. شما می توانید با کمترین قیمت بیشترین تغییرات را در دکوراسیون آشپزخانه خود ایجاد کنید.
تنوع فوق العاده طرح و رنگ برچسب کابینت آنقدر لوکس است که می توانید با خیال راحت هر طرحی را که دوست دارید انتخاب کنید.
نصب سریع و آسان برچسب کابینت از دیگر مزایای آن است. برای رنگ آمیزی یا تعمیر کابینت آشپزخانه حداقل چند روز طول می کشد ، در حالی که نصب برچسب کمتر از چند ساعت طول می کشد. اگر فرصت و دقت داشته باشید ، برای نصب برچسب کابینت به نصب کننده احتیاج ندارید.
برچسب های کابینت ضد آب قابل شستشو هستند و تمیز شدن آنها بسیار ساده و بدون درد است.
ساخت برچسب کابینت در اندازه های مختلف امکان پذیر است و به راحتی می توانید آن را به اندازه دلخواه برش دهید.

معایب برچسب کابینت
برچسب های معمولی کابینت که ضد آب نیستند به سرعت خراب شده و نامناسب به نظر می رسند.
به طور کلی دوام برچسب های کابینت نسبت به روکش کابینت اصلی کمتر است.
اگر برچسب کابینت به درستی نصب نشود ، ناخوشایند و نامناسب به نظر می رسد.
زیبایی کابینت برچسب خورده به زیبایی پوشش اصلی کابینت نیست.

قیمت برچسب خزانه داری
انواع مختلفی از برچسب های کابینت وجود دارد که در کیفیت و طرح های مختلفی ارائه می شوند. برچسب های قابل شستشو معمولاً گرانتر از برچسب های معمولی هستند و نوع مارک به همراه مقدار برچسب مورد نیاز برای کابینت می تواند در هزینه های کلی تأثیرگذار باشد. با توجه به نوسانات قیمت بازار بهتر است از بسیاری از فروشگاه های معتبر برای خرید انواع برچسب کمد استعلام بگیرید ، پس از تایید قیمت برچسب های کمد ، نسبت به خرید آنها اقدام کنید. به طور کلی قیمت برچسب کابینت از هر متر 7000 تومان شروع می شود ، هرچه مواد ، کیفیت و مارک کالا بهتر و بهتر باشد ، قیمت آن نیز بالاتر است.
هنگام خرید برچسب های کابینت به خاطر داشته باشید که عرض پوستر متفاوت است و برچسب هایی با عرض کمتر نیز ارزان ترند. قبل از خرید تابلو برگردان کابینت ، بهتر است طول و عرض کابینت ها را به دقت اندازه بگیرید و آنها را به تعداد دفعات مورد نیاز آماده کنید.
اخرین حرف
قبل از استفاده از این برچسب کابینت ، به دقت در مورد طرح و رنگ مورد نظر خود فکر کنید. همچنین می توانید نمونه هایی از طرح های مختلف را در سرویس های جستجوی تصویر (مانند Pinterest) پیدا کنید تا ایده هایی در این زمینه کسب کنید. سعی کنید برای انتخاب برچسب های کابینت از طرحی متناسب با سبک آشپزخانه خود استفاده کنید و اگر بعد از چند ماه نمی خواهید با ظاهر نامناسب کابینت ها روبرو شوید ، از برچسب های ضد آب و قابل شستشو استفاده کنید.
به یاد داشته باشید که استفاده از برچسب هرگز نمی تواند تا زمانی که پوشش اصلی کابینت دوام کمتری دارد و ظاهری راحت تری دارد ، دوام بیاورد. اگر می خواهید آشپزخانه شما لوکس ، زیبا و طولانی مدت آسیب نبیند ، بهتر است بیشتر هزینه کنید و برای تهیه و ساخت کابینت های جدید از یک کابینت ساز معتمد کمک بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۳:۲۱ توسط:ثنا شاه محمدی موضوع: نظرات (0)