اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی .

اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی

کمد دیواری و نحوه ساخت آن

مراحل ساخت کمد دیواری


1- انتخاب مدل


یکی از مراحل ساخت کمد دیواری انتخاب مدل و طراحی آن است. برای اینکه بتوانید راحتتر مدل کمد دیواری را انتخاب کنید بهتر است ابتدا مشخص کنید هدف شما از ساخت کمد دیواری چیست؟ آیا شما یک کمد تخت یا کمد لباس در نظر دارید؟ آیا نوع خاصی از درب کمد دیواری دارید یا خیر؟ با پاسخ به این س questionsالات می توانید گزینه مناسب تری را انتخاب کنید.

2- اندازه گیری محل کمد دیواری


آنها معمولاً کمد دیواری برای اتاق خواب درست می کنند. به همین دلیل ، هنگام ساخت خانه ، گاهی اوقات برای قرار دادن کمد دیواری فرورفتگی ایجاد می کنند ، یا در اتاق هایی که این فرورفتگی وجود ندارد ، یک طرف اتاق برای نصب کمد دیواری در نظر گرفته می شود.

اگر می خواهید از یک طرف اتاق استفاده کنید ، باید عرض دیوار و همچنین ارتفاع از کف تا سقف را اندازه بگیرید. هنگام اندازه گیری ارتفاع جعبه های تزئینی ، سقف های تزئینی را دقیق و دقیق در نظر بگیرید.

اما در مواردی که قرار است کابینت دیواری در فرورفتگی دیوار نصب شود ، باید عرض جلو و عقب فرو رفتگی اندازه گیری شود و سپس حداقل اندازه در نظر گرفته شود. همچنین ، گاهی اوقات یک کانال یا ستون تهویه هوا در فرورفتگی وجود دارد ، که باید هنگام ترسیم نقشه به آن توجه شود.

پس از تعیین عرض کمد دیواری ، ارتفاع داخل فرو رفتگی را اندازه بگیرید. در مراحل ساخت کمد دیواری باید دقت کافی داشته باشید تا بتوانید عملکرد خوبی از خود نشان دهید. ساخت کمد دیواری نیاز به مهارت خاصی ندارد و می توانید با کمی دقت و تمرکز بهترین کمد دیواری را بسازید.

قیمت طراحی و ساخت کمد لباس چگونه تعیین می شود؟


قیمت ساخت کمد دیواری چقدر است؟ حقوق طراحی کابینت دیواری چگونه تعیین می شود؟ هزینه کابینت دیواری ریلی چقدر است؟ هزینه طراحی کابینت دیواری MDF چقدر است؟ اینها متداولترین س questionsالاتی است که مشتریان هنگام درخواست خدمات ساخت کمد از ما می پرسند.

ساخت کابینت دیواری ارزان قیمت به عواملی نیز بستگی دارد که قبل از بررسی عوامل موثر در قیمت ساخت کابینت دیواری باید بگوییم که کلیه قیمت گذاری برای طراحی و ساخت کابینت دیواری و قیمت های پیشنهادی یک متخصص براساس تعرفه های اتحادیه و کاملا شفاف تنظیم شده است. در مراحل ثبت سفارش طراحی و ساخت کابینت دیواری می توانید قیمت و هزینه ساخت و طراحی کابینت دیواری را که توسط هر یک از کارشناسان ارائه می شود مقایسه کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۰:۵۰ توسط:ثنا شاه محمدی موضوع: نظرات (0)