اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی .

اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی

برخی از اصول مهم برای انتخاب طرح رنگ اتاق خواب

ترکیب رنگ برای اتاق خواب بزرگسالان و عروس ها ممکن است در نگاه اول فقط به معنای استفاده از رنگ ها برای زیبایی محیط باشد که از این نظر یک اشتباه بزرگ است. هارمونی رنگ در اتاق خواب یک زن و شوهر باید بر اساس اصول روانشناسی و فنگ شویی انتخاب شود ، به دلیل تأثیر زیادی که کیفیت استراحت در از بین بردن استرس و اضطراب در طول روز دارد.
برخی از اصول مهم برای انتخاب طرح رنگ اتاق خواب.
اتاق خواب یکی از مهمترین قسمتهای هر خانه ای است که فرد پس از یک روز کاری پرتنش چند ساعت را به استراحت می پردازد. این نقطه از هر خانه باید با سکوت و آرامش پر شود تا فرد انرژی کافی برای شروع روز بعد را داشته باشد. به همین دلیل توجه به همه جوانب طراحی داخلی اتاق خواب ضروری است که مهمترین آن رنگ اتاق خواب است. یکی از مهمترین اصول هنگام انتخاب بهترین رنگ برای اتاق خواب برای بزرگسالان و زوجین ، موارد زیر است:
طرح رنگ اتاق خواب را بر اساس اندازه اتاق انتخاب کنید
برای اتاق های کوچک بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید و انتخاب رنگ تیره گزینه خوبی در این زمینه نخواهد بود. همچنین در اتاق های کوچک بهتر است تنوع رنگ کمتری داشته باشید تا فضا به هم ریخته به نظر نرسد.

نقاشی اتاق خواب در فنگ شویی
فنگ شویی در دکوراسیون داخلی از گذشته تا به امروز مورد توجه بسیاری از کشورها بوده است و در سال های اخیر تأثیر آن بر زندگی در خانه های ایرانی محسوس بوده است. فنگ شویی تأکید زیادی بر استفاده از رنگهای مرتبط با عناصر اساسی طبیعت و زندگی دارد. ترکیب رنگ باید به گونه ای باشد که پنج عنصر متعادل باشد: فلز (خاکستری و سفید) ، آب (آبی و سیاه) ، چوب (قهوه ای و سبز) ، آتش (قرمز و نارنجی) و خاک (زرد کم رنگ). و بژ) در خلقت.
به روانشناسی رنگ توجه کنید
رنگ یکی از مهمترین عناصر زندگی است که هر کدام احساس خاصی را در افراد ایجاد می کنند. به همین دلیل ملاک انتخاب ترکیب رنگ اتاق خواب را نباید فقط سلیقه افراد در نظر گرفت. به عنوان مثال ، از نظر روانشناسی ، رنگ قرمز احساسات را برانگیخته و هیجان و تنشی را در فرد ایجاد می کند و استفاده بیش از حد آن در اتاق خواب تضمین آرامش در این فضا را مختل می کند. در مقابل ، یاس بنفش در اتاق خواب های بزرگسالان و اتاق های نیلی می تواند فضایی کاملا آرام و آرام ایجاد کند.

ترکیبی از رنگ سبز و قهوه ای در اتاق خواب
همانطور که قبلا ذکر شد ، شما باید بتوانید بر اساس شایعات خود تعادل خوبی بین پنج عنصر اصلی برقرار کنید. بنابراین می توان گفت که ترکیب سبز و قهوه ای یکی از بهترین انتخاب ها برای اتاق خواب زوجین است اتاق خواب چوب و کف را کنار هم نگه می دارد. استفاده از اکسسوری های روکش طلا می تواند زیبایی اتاق را افزایش دهد.
طرح رنگ سبز و نارنجی
یکی از بهترین گزینه ها برای اتاق خواب بزرگسالان و زوجین استفاده از رنگ نارنجی در محدوده رنگ گرم است. البته یک نکته بسیار مهم در انتخاب این رنگ کاهش هیجان آن با استفاده از رنگ های سرد است. ترکیب نارنجی و سبز ترکیب خوبی از رنگ های گرم و سرد را ایجاد می کند ، اگر در ترکیب با سفید شیری و رنگ های روشن استفاده شود ، در نهایت محیطی آرام و زیبا ایجاد می کند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۸:۰۶ توسط:ثنا شاه محمدی موضوع: نظرات (0)