اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی .

اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی

کابینت سوپرمارکت؛ 5 مدل کابینت فوق العاده که طراحی آشپزخانه شما را تنظیم می کند!

کابینت سوپرمارکت؛ امروزه زندگی سریع و ترافیک سنگین همه ما را به خریدهای هفتگی و ماهانه عادت داده است و البته خرید ما به طور کلی و ماهانه به جای خرید روزانه و حتی هفتگی راحت تر است و وقت کمتری را در بازار می گذرانیم. به فروشگاه های زنجیره ای؛ درست است که خرید در هایپر مارکت ها و فروشگاه های بزرگ بسیار سرگرم کننده است. اینجاست که سبد خرید ما به سرعت پر می شود و جیب هایمان خالی است! اما چگونه باید همه این غذاها و خریدهای رنگارنگ را سازماندهی کرده و در کمد ها قرار دهیم؟ خریدهای جهانی و ماهانه ، همراه با مزایای آنها ، می تواند کمبود جا و کمبود نظم و طبقه بندی مواد غذایی را برای ما ایجاد کند. تا نتوانیم آشپزخانه منظمی داشته باشیم.

در آشپزخانه های بزرگ و بزرگ گرچه ممکن است فضای زیادی برای ذخیره و سفارش غذا وجود داشته باشد اما در هر صورت اگر نتوانیم بسته های مواد غذایی را به صورت مرتب در کمد ها قرار دهیم دسترسی به آنها مشکل خواهد بود و هنوز هم با کمبود جا مواجه هستیم. کابینت فوق العاده نوعی کابینت در آشپزخانه است که با استفاده از لوازم جانبی مختلف به شما کمک می کند تا مبلمان و لوازم جانبی کابینت ها را به روشی آراسته تنظیم کنید. در مرحله بعدی ، ما قصد داریم کابینت های سوپرمارکت و مزایای آنها را برای سازماندهی آشپزخانه های کوچک و باریک ارائه دهیم.

کمد سوپرمارکت چیست و چه تفاوتی با سایر کمد ها دارد؟

کمد داخل یک سوپرمارکت در واقع انباری برای مواد غذایی خشک و موادی است که می توان در خارج از یخچال نگهداری کرد. کابینت های فوق العاده با لوازم جانبی متنوع و چیدمان داخلی فضای بیشتری برای قرار دادن کیسه های مواد غذایی بیشتر در داخل کابینت های داخل کابینت فراهم می کند.

 کابینت های سوپری از نظر ظاهری تفاوتی با کابینت های دیگر ندارند ، تنها تفاوت در قفسه ها و لوازمی است که در داخل کابینت قرار می گیرد و به شما امکان می دهد محصولات بیشتری را در آن قرار دهید.

 کابینت های سوپرمارکت می توانند در هرجای آشپزخانه باشند. در حالی که این کابینت ها مانند یک انبار کوچک به نظر می رسند ، اما به این معنی نیست که باید از چشم و انبار پنهان شوند. اما بسته به سلیقه شما یا سلیقه طراح و کابینت ساز ، آنها را می توان در هرجای آشپزخانه ، هر کدام که زیباتر باشد ، قرار داد.

انواع کابینت های فوق العاده در آشپزخانه

کمد سوپرمارکت کمدی است که برای نگهداری و چیدمان سوپرمارکت هایی که نیازی به یخچال ندارند استفاده می شود. کمدهای برتر دارای لوازم جانبی متنوعی هستند و می توانید انواع تنقلات و ست غذا را در قفسه های آنها قرار دهید. قفسه ها و لوازم جانبی به گونه ای طراحی شده اند که می توان از کل فضای داخل کابینت برای چیدمان ظروف و لوازم جانبی فوق العاده استفاده کرد.

 از نظر اندازه ، اندازه و کارایی ، کابینت های سوپرمارکت به انواع مختلف تقسیم می شوند:

 کمد لباس فوق العاده در کنار یخچال

این مدل از کابینت فوق العاده معمولاً در کنار یخچال قرار می گیرد ، کشیده و بلند است. اگر مدل آشپزخانه شما از کابینت های زمینی و دیواری تشکیل شده است (یعنی کابینت های ردیف بالا و کابینت های ردیف پایین) ، بهتر است کابینت فوق العاده را در کنار یخچال قرار دهید ، زیرا ارتفاع آن باعث می شود در کنار یخچال زیباتر به نظر می رسد دسترسی به یخچال و کابینت را آسان کنید.

مخزن فوق العاده بنزین

مخازن فوق العاده بنزین بسیار باریک است در حقیقت از فضای سوخاری کنار اجاق گاز برای نصب آنها استفاده می شود. این مدل دارای عملکردهای کشویی و کشویی است که به راحتی خارج می شود ، می توانید ادویه جات ترشی جات و بطری های روغن را در لوازم جانبی آن قرار دهید.

 بسته به اندازه حیاط ، فقط می تواند یک یا دو مخزن بنزین را در خود جای دهد. اگر یک جفت باشد ، می توانید یک کابینت برای سرخ کردن روغن ، روغن کنجد ، روغن زیتون و سرکه بالزامیک در دیگری قرار دهید و کابینت دیگر را برای ادویه ، زردچوبه و نمکدان قرار دهید.

 کابینت شوینده فوق العاده

کابینت فوق العاده مواد شوینده معمولاً در کنار ماشین لباسشویی یا ماشین ظرفشویی قرار دارد و مکان خوبی برای قرار دادن مواد شوینده ، وایتکس و سفید کننده ، اسکاچ ، نرم کننده پارچه و سایر مواد شوینده فوق العاده است. به همین ترتیب ، بسته به اندازه آشپزخانه و مدل کابینت ، کابینت های فوق العاده مواد شوینده می توانند تک یا دو نفره باشند ، اگر آشپزخانه شما خیلی جادار نباشد ، معمولاً کافی است و برای شروع کار یک مثال کافی است.

 کابینت و سبد سوپر پیست

نوع کابینت فوق العاده دیگری نیز وجود دارد که معمولاً برای کشوهای بزرگ مناسب است. لوازم جانبی این مدل کابینت سوپرمارکت چندین سبد استیل یا پلاستیکی است که به بهترین شکل در کشو تعبیه شده و به شما امکان می دهد بسته بندی مواد غذایی را در آن قرار دهید.

چیپس ، بسته های آرد ، قوطی ادویه ، نمک ، بیسکویت و مواردی از این دست که بسته بندی نرم و شل دارند ، نمونه هایی از غذاهای خشک هستند که می توانید بصورت دسته ای در یک کابینت فوق العاده کمد ترتیب دهید.

کابینت های فوق العاده تزئینی

ابر کابینت تزئینی و تزئینی مدل کابینت های بلند و بلند است ، اگرچه شبیه کابینت سوپرمارکت است اما در داخل آن فقط طبقه بندی می شود و لوازم جانبی ندارد و شما وسایل و لوازم جانبی مختلفی مانند سلیقه خود دارید. می توانید. در ظروف و حتی لوازم خانگی. این مدل کابینت ها از نظر زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و از نظر نگهداری و نگهداری مواد غذایی نیز چون اقلام و قفسه ندارند ، به عنوان سوپرمارکت ها کارآیی چندانی ندارند.

کدام مدل سوپر کابینت مناسب تر است؟

 شاید از خود بپرسید که کدام یک از این دو مدل کابینت فوق العاده مناسب شماست. به همین ترتیب ، باید گفت که انتخاب یک مدل کابینت فوق العاده ، چه ریل و چه کمدی ، باید تا حدودی درجه یک باشد ، اما به اندازه آشپزخانه نیز بستگی دارد.

 حالت ریلی به دلیل عرض کم در آشپزخانه های کوچک معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد ، اما مدل های کمدی که مانند کمد باز می شوند به دلیل وجود یک یا دو لولای درب ، فضای بیشتری را معمولاً در آشپزخانه نیاز دارند. کابینه ساز.

 انواع مختلف کابینت های فوق العاده بسته به نوع آشپزخانه و سبک کابینت موجود است. آشپزخانه بزرگ و بزرگ کاملاً مجهز است و می توانید از یک چیدمان مرتب و حساب شده لذت ببرید.

 یک کابینت خوب دارای قفسه هایی در داخل است و در واقع مانند یک سوپرمارکت پر از غذاهای مختلف است ، اما شکل ظاهری آن شبیه بدنه قسمت های دیگر کابینت است و شکل ظاهری آن مانند سایر قسمت های کابینت است. ..

 در صورت تمایل می توانید از یک کابینت فوق العاده درب شیشه ای استفاده کنید اما این پیشنهاد چندان مناسب نیست زیرا غذای موجود در آن مشخص شده و فضای آشپزخانه شلوغتر است. هنگام استفاده از کابینت فوق العاده درب شیشه ای توصیه می شود از شیشه مات استفاده کنید تا از لوازم داخل کابینت غافل نشوید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۵:۱۶ توسط:ثنا شاه محمدی موضوع: نظرات (0)