اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی .

اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی

اجرای طرح های سفارشی در درب های کمد غشایی

غذاهای زیبا و متفاوت

برای داشتن خانه ای زیبا و منحصر به فرد ، استفاده از مواد و تجهیزات با کیفیت بسیار مهم است. اما تغییر تمام دکوراسیون منزل هزینه زیادی خواهد داشت ، یکی از پرکاربردترین دکوراسیون منازل که علاوه بر ایجاد زیبایی می تواند مورد استفاده قرار گیرد کابینت آشپزخانه است. کابینت های آشپزخانه و انواع آن نقش زیادی در زیبایی خانه و گرمای فضای موجود دارند.

 امروزه کابینت های آشپزخانه از نظر زیبایی ، رنگ ، کاربرد و مواد ساختمانی تنوع زیادی دارند و هر شخص می تواند بر اساس سلیقه و اندازه آشپزخانه گزینه مناسب را انتخاب کند. کابینت های ام دی اف ، همه از چوب ، فلز ، کلاسیک ، مدرن ، ممبران ، کابینت رومی ، شیشه های بلند و ... از پرفروش ترین کابینت های آشپزخانه هستند که طبیعتاً تأثیر و قیمت خاص خود را دارند.

 یکی از محبوب ترین انواع کابینت ، کابینت آشپزخانه ممبران است. در این مقاله به معرفی این کابینت جذاب و طراحی درب کابینت ممبران زیبا می پردازیم.

کابینت آشپزخانه ممبران

یکی از محبوب ترین انواع کابینت آشپزخانه نوع غشایی است. این کابینت از الیاف فشرده شده ضایعات چوب و چسب های مخصوص مانند MDF با قیمت کمتر ساخته شده است ، زیبایی و جذابیت کابینت چوبی کلاسیک را نشان می دهد. اجرای طرح های زیبا توسط دستگاه CNC باعث شده بسیاری از طرح های زیبا و ظریف ایرانی قابل اجرا و طراحی شوند.

 این نوع کابینت ها قیمت کمتری نسبت به کابینت های چوبی طبیعی دارند ، بنابراین هرکسی می تواند آنها را خریداری و نصب کند. با خرید این کابینت می توانید طرح های دلخواه را روی درب کابینت اجرایی انجام دهید و وجود پوشش با دوام آن درب کابینت ممبران را از نفوذ گرما و رطوبت محافظت می کند.

چرا کابینت آشپزخانه غشای خاصی است

اعتقاد بر این است که دلیل منحصر به فرد بودن و جذابیت این کابینت انعطاف پذیری و توانایی بالای آن در طراحی منبت و موزاییک درب های کابینت ممبران است. این ویژگی به زیبایی و جذابیت خانه شما می افزاید ، به شما این امکان را می دهد که طرح های مورد علاقه خود را از سازندگان کابینت سفارش دهید و غشاهای درب کابینت را در کمترین زمان انجام دهید.

 کابینت آشپزخانه ممبران با تمام ویژگی های منحصر به فرد خود نوعی طراحی مدرن کابینت آشپزخانه کلاسیک است. با خرید و نصب این کابینت ، گرما و جذابیت درب های کابینت ممبران را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید و از تغییرات چشمگیر در خانه خود لذت ببرید.

انواع درب کابینت ممبران

انواع درب کابینت ممبران را می توان با توجه به نوع طرح آنها و مواد اولیه موجود در آنها به شرح زیر طبقه بندی کرد:

* طرح:

کلاسیک ، مدرن ، خلا vac ، صیقلی ، پی وی سی ، در صاف ، تمام چوب ، شکل قاب ، ویترین

 * شرکت تولید کننده:

MDF ، چوب طبیعی ، روکش ظریف از چوب طبیعی ، قاب فلزی ، شیشه ، فلز و ...

 برای کاهش هزینه های ساخت و سفارش درب های کابینت ممبران می توانید از قاب های فلزی استفاده کنید. قاب فلزی قیمت کمتری دارد و در نتیجه قیمت کلی درب کابینت ممبران پایین می آید. کابینت های ممبران قابل طراحی و سفارش هستند و می توانید طرح های آماده ، نیمه تمام و سفارشی خریداری کنید.

درب کابینت ممبران

بیشتر جذابیت یک کابینت در طراحی درب آن بیان می شود. درهای کابینت ممبران از این قاعده مستثنی نیستند. درب های کابینت ممبران می توانند از چوب طبیعی ، روکش چوب ، روکش PVC ، هایگلاس و ... ساخته شوند. انعطاف پذیری چوب MDF امکان ایجاد طرح های زیبا از ساده تا بسیار لوکس را بر روی درب کابینت ممبران فراهم کرده است.

 این طرح ها ممکن است نمونه هایی از موزاییک و منبت کاری یا حکاکی و برجسته باشد. شما می توانید طراحی های مورد نظر خود را برای کابینت ساز سفارش دهید تا یک درب کابینت ممبران زیبا قرار داده و خانه شما را از زیبایی و خاصیت بیشتری برخوردار سازد. نصب و نصب روکش روی درب کابینت ممبران باعث کاهش نفوذ رطوبت و گرما به لایه های اصلی کابینت می شود و بنابراین باعث افزایش طول عمر کابینت ممبران می شود.

طراحی درب کابینت ممبران

اجرا و طراحی درب کابینت فیلم توسط دستگاه های پیشرفته CNC به پایان می رسد و مالک می تواند نفیس ترین طرح را روی درب کابینت فیلم اجرا کند. نحوه اجرای طرح درب غشایی به شرح زیر است:

 -طرح و نقشه های مورد نیاز را از طریق کدگذاری روی نرم افزار ابزار ماشین CNC وارد کنید

 -غبار و آلودگی سطح چوبی MDF را تمیز کنید

 -با توجه به طراحی مورد نیاز ، استاد شخصیت های جذاب را در سه جهت برش می دهد

 -بعد از انجام طراحی بر روی درب کابینت غشایی ، نوبت به استفاده از یک پوشش مقاوم در برابر حرارت و ضد رطوبت می رسد ، برای این کار می توانید از دستگاه خلا استفاده کنید.

 -چسب مخصوص را روی دیافراگم بریزید و یک لایه محافظ روی آن قرار دهید.

 -قسمت های طراحی شده بر روی دستگاه دستگاه خلا قرار گرفته اند

 -دستگاه با تشکیل یک حالت خلا under تحت دمای بالا و فشار بالا رنگ را به سطح درب کابینت غشایی می چسباند.

 ساخت روکش باعث افزایش قیمت چوب MDF و افزایش مقاومت در برابر گرما و رطوبت آن در آشپزخانه می شود. پوشش می تواند از PVC ، پلاستیک پلیمری ، چوب و سایر مواد ساخته شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۵۳ توسط:ثنا شاه محمدی موضوع: نظرات (0)