اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی .

اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی

راه حل هایی برای قرار دادن پرده و فرش در دکوراسیون منزل

ساده ترین راه برای تغییر دکوراسیون فضای خانه و ایجاد محیطی جدید تغییر پرده و فرش است ، اما نگران صرف هزینه و وقت برای تغییر دکوراسیون به طور کلی نباشید. در این مقاله ، گزینه های بسیار کاربردی برای تغییر با انتخاب فرشها و پرده های مناسب فضا آورده شده است
گزینه 1: رنگ های خنثی
استفاده از رنگ های خنثی راهی عالی برای داشتن یک دکوراسیون دائمی است. با استفاده از رنگ های بژ ، سیاه ، قهوه ای یا سفید ، همیشه راحت خواهید بود. همچنین ، رنگ های خنثی می توانند بسیار آرامش بخش و مناسب هر اتاق باشند.
گزینه دوم: تک رنگ
فرش ها و پرده ها نباید دقیقاً یکسان باشند. آنها فقط باید به خوبی ترکیب شوند و هماهنگی در فضا را افزایش دهند. اگر فرش شما سبز روشن است ، یک پرده سبز آهکی مناسب است. وقتی هر دو از یک خانواده رنگی باشند ، اشتباهات کمتری انجام می شود و شما یک دکوراسیون متعادل و همچنین ساده خواهید داشت.

گزینه 3: طرح های مشابه

بسیاری از فرش ها دارای طرح ها و الگوهای متنوعی هستند که به راحتی با پرده ترکیب می شوند. هماهنگی طرح یا الگوی فرش و پرده در خانه به شما امکان می دهد بدون تغییر دکوراسیون کلی هماهنگ شوید و در نگاه اول بسیار هماهنگ و زیبا به نظر می رسد.
گزینه چهار: بافت
این گزینه یک راه حل مفید است که به شما امکان می دهد پرده و فرش را بدون نیاز به تغییر دکوراسیون کلی خانه هماهنگ ترکیب کنید. فرش کرکی و پرده کرکی را ترکیب کنید. به خاطر داشته باشید که این مسئله ممکن است مورد توجه قرار نگیرد زیرا در دکوراسیون کاملاً مشخص نیست اما برای کسانی که به جزئیات اهمیت می دهند و از جزئیات کوچک در دکور قدردانی می کنند ، این ممکن است راه حل خوبی باشد ، اما ممکن است م moreثرتر باشد. با گزینه های بالا ترکیب شوید.
گزینه پنجم: رنگ سوم و رنگ های مکمل
به یاد داشته باشید که ایجاد هماهنگی فقط ترکیب و استفاده از دو رنگ نیست. شما می توانید از چندین رنگ و همچنین از رنگ های مکمل در چرخ رنگ استفاده کنید که راهی عالی برای تطبیق فرش و پرده است و حتی می توانید از وسایل تزئینی و بالش برای روشن و هماهنگ سازی فضا با رنگ های مشابه استفاده کنید.
گزینه ششم: هماهنگ کننده
اگر نمی توانید هماهنگ فرش و پرده های دکوراسیون خود باشید ، تمرکز بهتر است. برداشتن تأکید از فرش و پرده باعث می شود آنها روی الگوها و اشیا different مختلف در فضا متمرکز شوند و عدم هماهنگی در فضا کمتر محسوس می شود.
گزینه هفت: قطعاً نیازی به هماهنگی نیست!
قسمت آخر این گزینه ها توجه به این واقعیت است که در دکوراسیون منزل هیچ انسجامی بین فرش و پرده وجود ندارد و در واقع گاهی اوقات عدم تطابق بین اجزای مختلف دکوراسیون منزل می تواند به تنهایی ترکیب زیبایی ایجاد کند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۴:۵۱ توسط:ثنا شاه محمدی موضوع: نظرات (0)