اطلاعات كاربردي و مفيد در خصوص دكوراسيون داخلي و شيوه و سبك زندگي اطلاعات كاربردي و مفيد در خصوص دكوراسيون داخلي و شيوه و سبك زندگي .

اطلاعات كاربردي و مفيد در خصوص دكوراسيون داخلي و شيوه و سبك زندگي

كابينت سوپرماركت؛ 5 مدل كابينت فوق العاده كه طراحي آشپزخانه شما را تنظيم مي كند!

كابينت سوپرماركت؛ امروزه زندگي سريع و ترافيك سنگين همه ما را به خريدهاي هفتگي و ماهانه عادت داده است و البته خريد ما به طور كلي و ماهانه به جاي خريد روزانه و حتي هفتگي راحت تر است و وقت كمتري را در بازار مي گذرانيم. به فروشگاه هاي زنجيره اي؛ درست است كه خريد در هايپر ماركت ها و فروشگاه هاي بزرگ بسيار سرگرم كننده است. اينجاست كه سبد خريد ما به سرعت پر مي شود و جيب هايمان خالي است! اما چگونه بايد همه اين غذاها و خريدهاي رنگارنگ را سازماندهي كرده و در كمد ها قرار دهيم؟ خريدهاي جهاني و ماهانه ، همراه با مزاياي آنها ، مي تواند كمبود جا و كمبود نظم و طبقه بندي مواد غذايي را براي ما ايجاد كند. تا نتوانيم آشپزخانه منظمي داشته باشيم.

در آشپزخانه هاي بزرگ و بزرگ گرچه ممكن است فضاي زيادي براي ذخيره و سفارش غذا وجود داشته باشد اما در هر صورت اگر نتوانيم بسته هاي مواد غذايي را به صورت مرتب در كمد ها قرار دهيم دسترسي به آنها مشكل خواهد بود و هنوز هم با كمبود جا مواجه هستيم. كابينت فوق العاده نوعي كابينت در آشپزخانه است كه با استفاده از لوازم جانبي مختلف به شما كمك مي كند تا مبلمان و لوازم جانبي كابينت ها را به روشي آراسته تنظيم كنيد. در مرحله بعدي ، ما قصد داريم كابينت هاي سوپرماركت و مزاياي آنها را براي سازماندهي آشپزخانه هاي كوچك و باريك ارائه دهيم.

كمد سوپرماركت چيست و چه تفاوتي با ساير كمد ها دارد؟

كمد داخل يك سوپرماركت در واقع انباري براي مواد غذايي خشك و موادي است كه مي توان در خارج از يخچال نگهداري كرد. كابينت هاي فوق العاده با لوازم جانبي متنوع و چيدمان داخلي فضاي بيشتري براي قرار دادن كيسه هاي مواد غذايي بيشتر در داخل كابينت هاي داخل كابينت فراهم مي كند.

 كابينت هاي سوپري از نظر ظاهري تفاوتي با كابينت هاي ديگر ندارند ، تنها تفاوت در قفسه ها و لوازمي است كه در داخل كابينت قرار مي گيرد و به شما امكان مي دهد محصولات بيشتري را در آن قرار دهيد.

 كابينت هاي سوپرماركت مي توانند در هرجاي آشپزخانه باشند. در حالي كه اين كابينت ها مانند يك انبار كوچك به نظر مي رسند ، اما به اين معني نيست كه بايد از چشم و انبار پنهان شوند. اما بسته به سليقه شما يا سليقه طراح و كابينت ساز ، آنها را مي توان در هرجاي آشپزخانه ، هر كدام كه زيباتر باشد ، قرار داد.

انواع كابينت هاي فوق العاده در آشپزخانه

كمد سوپرماركت كمدي است كه براي نگهداري و چيدمان سوپرماركت هايي كه نيازي به يخچال ندارند استفاده مي شود. كمدهاي برتر داراي لوازم جانبي متنوعي هستند و مي توانيد انواع تنقلات و ست غذا را در قفسه هاي آنها قرار دهيد. قفسه ها و لوازم جانبي به گونه اي طراحي شده اند كه مي توان از كل فضاي داخل كابينت براي چيدمان ظروف و لوازم جانبي فوق العاده استفاده كرد.

 از نظر اندازه ، اندازه و كارايي ، كابينت هاي سوپرماركت به انواع مختلف تقسيم مي شوند:

 كمد لباس فوق العاده در كنار يخچال

اين مدل از كابينت فوق العاده معمولاً در كنار يخچال قرار مي گيرد ، كشيده و بلند است. اگر مدل آشپزخانه شما از كابينت هاي زميني و ديواري تشكيل شده است (يعني كابينت هاي رديف بالا و كابينت هاي رديف پايين) ، بهتر است كابينت فوق العاده را در كنار يخچال قرار دهيد ، زيرا ارتفاع آن باعث مي شود در كنار يخچال زيباتر به نظر مي رسد دسترسي به يخچال و كابينت را آسان كنيد.

مخزن فوق العاده بنزين

مخازن فوق العاده بنزين بسيار باريك است در حقيقت از فضاي سوخاري كنار اجاق گاز براي نصب آنها استفاده مي شود. اين مدل داراي عملكردهاي كشويي و كشويي است كه به راحتي خارج مي شود ، مي توانيد ادويه جات ترشي جات و بطري هاي روغن را در لوازم جانبي آن قرار دهيد.

 بسته به اندازه حياط ، فقط مي تواند يك يا دو مخزن بنزين را در خود جاي دهد. اگر يك جفت باشد ، مي توانيد يك كابينت براي سرخ كردن روغن ، روغن كنجد ، روغن زيتون و سركه بالزاميك در ديگري قرار دهيد و كابينت ديگر را براي ادويه ، زردچوبه و نمكدان قرار دهيد.

 كابينت شوينده فوق العاده

كابينت فوق العاده مواد شوينده معمولاً در كنار ماشين لباسشويي يا ماشين ظرفشويي قرار دارد و مكان خوبي براي قرار دادن مواد شوينده ، وايتكس و سفيد كننده ، اسكاچ ، نرم كننده پارچه و ساير مواد شوينده فوق العاده است. به همين ترتيب ، بسته به اندازه آشپزخانه و مدل كابينت ، كابينت هاي فوق العاده مواد شوينده مي توانند تك يا دو نفره باشند ، اگر آشپزخانه شما خيلي جادار نباشد ، معمولاً كافي است و براي شروع كار يك مثال كافي است.

 كابينت و سبد سوپر پيست

نوع كابينت فوق العاده ديگري نيز وجود دارد كه معمولاً براي كشوهاي بزرگ مناسب است. لوازم جانبي اين مدل كابينت سوپرماركت چندين سبد استيل يا پلاستيكي است كه به بهترين شكل در كشو تعبيه شده و به شما امكان مي دهد بسته بندي مواد غذايي را در آن قرار دهيد.

چيپس ، بسته هاي آرد ، قوطي ادويه ، نمك ، بيسكويت و مواردي از اين دست كه بسته بندي نرم و شل دارند ، نمونه هايي از غذاهاي خشك هستند كه مي توانيد بصورت دسته اي در يك كابينت فوق العاده كمد ترتيب دهيد.

كابينت هاي فوق العاده تزئيني

ابر كابينت تزئيني و تزئيني مدل كابينت هاي بلند و بلند است ، اگرچه شبيه كابينت سوپرماركت است اما در داخل آن فقط طبقه بندي مي شود و لوازم جانبي ندارد و شما وسايل و لوازم جانبي مختلفي مانند سليقه خود داريد. مي توانيد. در ظروف و حتي لوازم خانگي. اين مدل كابينت ها از نظر زيبايي بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند و از نظر نگهداري و نگهداري مواد غذايي نيز چون اقلام و قفسه ندارند ، به عنوان سوپرماركت ها كارآيي چنداني ندارند.

كدام مدل سوپر كابينت مناسب تر است؟

 شايد از خود بپرسيد كه كدام يك از اين دو مدل كابينت فوق العاده مناسب شماست. به همين ترتيب ، بايد گفت كه انتخاب يك مدل كابينت فوق العاده ، چه ريل و چه كمدي ، بايد تا حدودي درجه يك باشد ، اما به اندازه آشپزخانه نيز بستگي دارد.

 حالت ريلي به دليل عرض كم در آشپزخانه هاي كوچك معمولاً مورد استفاده قرار مي گيرد ، اما مدل هاي كمدي كه مانند كمد باز مي شوند به دليل وجود يك يا دو لولاي درب ، فضاي بيشتري را معمولاً در آشپزخانه نياز دارند. كابينه ساز.

 انواع مختلف كابينت هاي فوق العاده بسته به نوع آشپزخانه و سبك كابينت موجود است. آشپزخانه بزرگ و بزرگ كاملاً مجهز است و مي توانيد از يك چيدمان مرتب و حساب شده لذت ببريد.

 يك كابينت خوب داراي قفسه هايي در داخل است و در واقع مانند يك سوپرماركت پر از غذاهاي مختلف است ، اما شكل ظاهري آن شبيه بدنه قسمت هاي ديگر كابينت است و شكل ظاهري آن مانند ساير قسمت هاي كابينت است. ..

 در صورت تمايل مي توانيد از يك كابينت فوق العاده درب شيشه اي استفاده كنيد اما اين پيشنهاد چندان مناسب نيست زيرا غذاي موجود در آن مشخص شده و فضاي آشپزخانه شلوغتر است. هنگام استفاده از كابينت فوق العاده درب شيشه اي توصيه مي شود از شيشه مات استفاده كنيد تا از لوازم داخل كابينت غافل نشويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۵:۱۶ توسط:ثنا شاه محمدي موضوع: نظرات (0)

اجراي طرح هاي سفارشي در درب هاي كمد غشايي

غذاهاي زيبا و متفاوت

براي داشتن خانه اي زيبا و منحصر به فرد ، استفاده از مواد و تجهيزات با كيفيت بسيار مهم است. اما تغيير تمام دكوراسيون منزل هزينه زيادي خواهد داشت ، يكي از پركاربردترين دكوراسيون منازل كه علاوه بر ايجاد زيبايي مي تواند مورد استفاده قرار گيرد كابينت آشپزخانه است. كابينت هاي آشپزخانه و انواع آن نقش زيادي در زيبايي خانه و گرماي فضاي موجود دارند.

 امروزه كابينت هاي آشپزخانه از نظر زيبايي ، رنگ ، كاربرد و مواد ساختماني تنوع زيادي دارند و هر شخص مي تواند بر اساس سليقه و اندازه آشپزخانه گزينه مناسب را انتخاب كند. كابينت هاي ام دي اف ، همه از چوب ، فلز ، كلاسيك ، مدرن ، ممبران ، كابينت رومي ، شيشه هاي بلند و ... از پرفروش ترين كابينت هاي آشپزخانه هستند كه طبيعتاً تأثير و قيمت خاص خود را دارند.

 يكي از محبوب ترين انواع كابينت ، كابينت آشپزخانه ممبران است. در اين مقاله به معرفي اين كابينت جذاب و طراحي درب كابينت ممبران زيبا مي پردازيم.

كابينت آشپزخانه ممبران

يكي از محبوب ترين انواع كابينت آشپزخانه نوع غشايي است. اين كابينت از الياف فشرده شده ضايعات چوب و چسب هاي مخصوص مانند MDF با قيمت كمتر ساخته شده است ، زيبايي و جذابيت كابينت چوبي كلاسيك را نشان مي دهد. اجراي طرح هاي زيبا توسط دستگاه CNC باعث شده بسياري از طرح هاي زيبا و ظريف ايراني قابل اجرا و طراحي شوند.

 اين نوع كابينت ها قيمت كمتري نسبت به كابينت هاي چوبي طبيعي دارند ، بنابراين هركسي مي تواند آنها را خريداري و نصب كند. با خريد اين كابينت مي توانيد طرح هاي دلخواه را روي درب كابينت اجرايي انجام دهيد و وجود پوشش با دوام آن درب كابينت ممبران را از نفوذ گرما و رطوبت محافظت مي كند.

چرا كابينت آشپزخانه غشاي خاصي است

اعتقاد بر اين است كه دليل منحصر به فرد بودن و جذابيت اين كابينت انعطاف پذيري و توانايي بالاي آن در طراحي منبت و موزاييك درب هاي كابينت ممبران است. اين ويژگي به زيبايي و جذابيت خانه شما مي افزايد ، به شما اين امكان را مي دهد كه طرح هاي مورد علاقه خود را از سازندگان كابينت سفارش دهيد و غشاهاي درب كابينت را در كمترين زمان انجام دهيد.

 كابينت آشپزخانه ممبران با تمام ويژگي هاي منحصر به فرد خود نوعي طراحي مدرن كابينت آشپزخانه كلاسيك است. با خريد و نصب اين كابينت ، گرما و جذابيت درب هاي كابينت ممبران را به دكوراسيون منزل خود اضافه كنيد و از تغييرات چشمگير در خانه خود لذت ببريد.

انواع درب كابينت ممبران

انواع درب كابينت ممبران را مي توان با توجه به نوع طرح آنها و مواد اوليه موجود در آنها به شرح زير طبقه بندي كرد:

* طرح:

كلاسيك ، مدرن ، خلا vac ، صيقلي ، پي وي سي ، در صاف ، تمام چوب ، شكل قاب ، ويترين

 * شركت توليد كننده:

MDF ، چوب طبيعي ، روكش ظريف از چوب طبيعي ، قاب فلزي ، شيشه ، فلز و ...

 براي كاهش هزينه هاي ساخت و سفارش درب هاي كابينت ممبران مي توانيد از قاب هاي فلزي استفاده كنيد. قاب فلزي قيمت كمتري دارد و در نتيجه قيمت كلي درب كابينت ممبران پايين مي آيد. كابينت هاي ممبران قابل طراحي و سفارش هستند و مي توانيد طرح هاي آماده ، نيمه تمام و سفارشي خريداري كنيد.

درب كابينت ممبران

بيشتر جذابيت يك كابينت در طراحي درب آن بيان مي شود. درهاي كابينت ممبران از اين قاعده مستثني نيستند. درب هاي كابينت ممبران مي توانند از چوب طبيعي ، روكش چوب ، روكش PVC ، هايگلاس و ... ساخته شوند. انعطاف پذيري چوب MDF امكان ايجاد طرح هاي زيبا از ساده تا بسيار لوكس را بر روي درب كابينت ممبران فراهم كرده است.

 اين طرح ها ممكن است نمونه هايي از موزاييك و منبت كاري يا حكاكي و برجسته باشد. شما مي توانيد طراحي هاي مورد نظر خود را براي كابينت ساز سفارش دهيد تا يك درب كابينت ممبران زيبا قرار داده و خانه شما را از زيبايي و خاصيت بيشتري برخوردار سازد. نصب و نصب روكش روي درب كابينت ممبران باعث كاهش نفوذ رطوبت و گرما به لايه هاي اصلي كابينت مي شود و بنابراين باعث افزايش طول عمر كابينت ممبران مي شود.

طراحي درب كابينت ممبران

اجرا و طراحي درب كابينت فيلم توسط دستگاه هاي پيشرفته CNC به پايان مي رسد و مالك مي تواند نفيس ترين طرح را روي درب كابينت فيلم اجرا كند. نحوه اجراي طرح درب غشايي به شرح زير است:

 -طرح و نقشه هاي مورد نياز را از طريق كدگذاري روي نرم افزار ابزار ماشين CNC وارد كنيد

 -غبار و آلودگي سطح چوبي MDF را تميز كنيد

 -با توجه به طراحي مورد نياز ، استاد شخصيت هاي جذاب را در سه جهت برش مي دهد

 -بعد از انجام طراحي بر روي درب كابينت غشايي ، نوبت به استفاده از يك پوشش مقاوم در برابر حرارت و ضد رطوبت مي رسد ، براي اين كار مي توانيد از دستگاه خلا استفاده كنيد.

 -چسب مخصوص را روي ديافراگم بريزيد و يك لايه محافظ روي آن قرار دهيد.

 -قسمت هاي طراحي شده بر روي دستگاه دستگاه خلا قرار گرفته اند

 -دستگاه با تشكيل يك حالت خلا under تحت دماي بالا و فشار بالا رنگ را به سطح درب كابينت غشايي مي چسباند.

 ساخت روكش باعث افزايش قيمت چوب MDF و افزايش مقاومت در برابر گرما و رطوبت آن در آشپزخانه مي شود. پوشش مي تواند از PVC ، پلاستيك پليمري ، چوب و ساير مواد ساخته شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۵۳ توسط:ثنا شاه محمدي موضوع: نظرات (0)