اطلاعات كاربردي و مفيد در خصوص دكوراسيون داخلي و شيوه و سبك زندگي اطلاعات كاربردي و مفيد در خصوص دكوراسيون داخلي و شيوه و سبك زندگي .

اطلاعات كاربردي و مفيد در خصوص دكوراسيون داخلي و شيوه و سبك زندگي

نكات انتخاب كابينت آشپزخانه مناسب

نكات مهم در انتخاب كابينت

كابينت يكي از وسايلي است كه در زيبايي و ظاهر خانه تأثير بسزايي دارد؛ به راحتي مي توان گفت كه امروزه كابينت ها قسمت مهمي از هر دكوراسيون داخلي هستند. بنابراين ، براي داشتن يك كابينت با كيفيت خوب ؛ هنگام انتخاب و خريد بايد نكاتي را در نظر بگيريد. در اين مقاله ، نگاهي خواهيم داشت به آنها در وب سايت نمايش فني ، بنابراين با ما همراه باشيد.

كيفيت صفحه كابينت

روكش كابينت يكي از اجزاي مهمي است كه در كشور ما با استفاده از مواد مختلفي طراحي و توليد مي شود كه هر يك از آنها داراي يك سري ويژگي ها و مزايا هستند. نكته اي كه هنگام خريد بايد در مورد كيفيت صفحه كابينت در نظر بگيريد اين است كه صفحه كابينت بيشتر از قسمت ديگر در معرض آب و اشيا other ديگر قرار دارد ، بنابراين بايد از ماده اي ساخته شود كه در برابر آب و رطوبت مقاومت كند. . روكش هاي كابينت مي توانند از سنگ مصنوعي يا كوارتز و كورين ساخته شوند.

كابينت هاي فلزي براي دكوراسيون داخلي آشپزخانه

كابينت هاي تمام فلزي كابينت هايي هستند كه تقريباً منقرض شده اند. اما برخي از كابينت ها همچنان از فلز براي پايين آوردن هزينه ها استفاده مي كنند. به عنوان مثال افرادي كه مي خواهند كابينت هاي آنها از MDF ساخته شود اما در عين حال مي خواهند كابينت ها در دسترس آنها باشد ، بدنه كابينت را فلزي مي دانند و درها را فقط از MDF مي سازند. آنها درست مي كنند.

معايب و مزاياي كابينت هاي فلزي

كابينت هاي فلزي معمولاً پس از مدتي محو مي شوند و نياز به رنگ آميزي مجدد دارند. يكي از بزرگترين مشكلات اين كابينت ها زنگ زدگي آنها هنگام قرار گرفتن در معرض رطوبت است. آنها هنگام باز و بسته شدن درب كابينت هاي فلزي سر و صداي زيادي ايجاد مي كنند و به همين دليل طرفداران زيادي در اين كابينت ها وجود ندارد. تنها مزيت اين كابينت ها قيمت ارزان آنها است.

كابينت آشپزخانه كاملاً چوبي

افرادي كه مي خواهند گرماي روستايي را به خانه اي مدرن وارد كنند معمولاً كابينت هاي چوبي جامد را انتخاب مي كنند. اين كابينت ها از جمله كابينت هاي جذاب و زيبايي هستند كه نماي خيره كننده اي به آشپزخانه شما مي بخشند. البته از چنين كابينت هايي براي خانه هايي به سبك كلاسيك نيز استفاده مي شود.

مزايا و معايب كابينت هاي چوبي جامد

اين كابينت ها بسيار زيبا و پر جزئيات هستند اما مي توان به معايب آنها با قيمت بسيار بالا و البته مدت زمان طولاني براي تهيه و نصب اشاره كرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۹:۲۶ توسط:ثنا شاه محمدي موضوع: نظرات (0)

طراحي كابينت و شغل كابينت ساز

طراحي كابينت يكي از سودآورترين صنايع در ايران و جهان به حساب مي آيد. بسياري از افراد مي توانند با شركت در دوره هاي آموزشي آن و سپس كار در كارگاه و كسب تجربه ، مشاغل مستقلي را در اين زمينه شروع كنند. در ادامه اين گزارش ، موارد مهم در صنعت ساخت كابينت را بررسي خواهيم كرد.

طراحي كابينت چيست؟

در تعريف آن مي توان گفت كه طراحي كابينت آشپزخانه تركيبي از هنر ، خلاقيت ، طراحي با تلاش و كار است. يكي از مهمترين عوامل ورود و موفقيت در اين حرفه دقت است. شما بايد مانند يك مهندس طراحي دقيق باشيد. و بتوانيد گواهي پايان دوره را از آموزش كابينت سازي دريافت نماييد.

سليقه و خوش سليقگي نيز باعث پيشرفت و جذب بسياري از مشتريان مي شود. شما همچنين بايد از سلامت جسمي و قدرت خوبي برخوردار باشيد ، زيرا اين كار به تلاش زيادي نياز دارد و شما بايد در هنگام نجاري گرد و غبار و گرده هاي خوب چوب را تحمل كنيد تا در نهايت محصول خوب و مناسبي تهيه كنيد.

در كابينت سازي سنتي ، استادان يك سري الگوهاي از پيش طراحي شده دارند و آنها را بر اساس ابعاد و اندازه هاي خاص مشتري جديد ويرايش مي كنند. اما امروزه با پيشرفت تكنولوژي و ورود آنها به تمام زمينه هاي حرفه اي و صنعتي ، كار بسيار آسان ، حرفه اي و دقيق انجام شده است.

آموزش طراحي كابينت


برچسب: كابينت ساز، طراحي كابينت، كسب درآمد از كابينت سازي، آموزش كابينت سازي سامان چوب، آموزش ساخت كمدديواري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۳:۴۸ توسط:ثنا شاه محمدي موضوع: نظرات (0)