اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی .

اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی

راهنمای طراحی دکوراسیون اتاق خواب

رنگ دیوار اتاق خواب

 هنگام انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب باید توجه داشت که رنگ با تم کلی خانه هماهنگی دارد و از رنگ دکوراسیون منزل دور نیست. اگر می خواهید با رنگ آمیزی اتاق خواب به هدفی خاص دست پیدا کنید ، مثلاً اگر اتاق خواب کوچک است و تصمیم دارید با رنگ آمیزی آن را بزرگتر جلوه دهید یا لحافی دارد و می خواهید آن را با رنگ بپوشانید ، باید رنگی که با هدف شما مطابقت دارد. بهتر است دیوارهای اتاق خواب را رنگ آمیزی کنید تا احساس آرامش کنید.

 

 طراحی اتاق خواب

 هنگام طراحی اتاق خواب ، مهمترین نکته این است که توجه داشته باشید که هر وسیله ای باید در بهترین مکان قرار گیرد و نیازی به جابجایی دستگاه نیست. کمدها و سایر تجهیزات سنگین نیز باید در مکان صحیح قرار گیرند. قوانین فنگ شویی سازماندهی شده اند زیرا حرکت آنها دشوار است. یکی از مهمترین قسمتهای اتاق خواب که می توانید از آن برای طراحی و تحقق طرح ها و ایده های خود استفاده کنید دیوار بالای تختخواب است.با تزئین دیوار بالای تخت می توانید زیبایی اتاق را افزایش دهید.

 مدل اتاق خواب

 انتخاب مدل اتاق خواب و چیدمان آن به سلیقه بستگی دارد و با توجه به سلیقه و هدف شما توسط مدل اتاق خواب شما تعیین می شود. قبل از خرید مبلمان اتاق خواب بهتر است به مدل اتاق خواب و هندسه آن توجه کنید. توجه داشته باشید که چیدمان اتاق خواب مربع نباید با چیدمان اتاق خواب مستطیلی یکسان باشد و چیدمان شما باید بر اساس هندسه فضا باشد.

بازسازی اتاق خواب

برای بازسازی اتاق خواب ابتدا باید به افرادی که از آن استفاده می کنند توجه کنید. اتاق خواب هایی که معمولا برای کودکان و دختران انتخاب می شوند بهتر است از رنگ های روشن و روشن استفاده کنند. اگر اتاق شما یک کمد قدیمی دارد ، می توانید بخشی از دیوار را برای قرار دادن درب کشویی یا کمد دیواری با یک قاب یا قفسه دیگر اختصاص دهید.

 

همچنین می توانید از کمد دیواری MDF با قطر کم و با مقاومت بالا برای بازسازی طبقه بندی اتاق خواب استفاده کنید.

 

یک نکته مهم در هنگام نوسازی اتاق خواب ، تصمیم گیری در مورد مکان و اندازه کمد قبل از هر کاری است. این یکی از مهمترین اجزای اتاق خواب است ، زیرا اندازه آن به سایر وسایل بزرگتر مانند تخت بستگی دارد. اگر فضا محدود است ، توصیه می شود کمد دیواری را با توجه به اندازه تخت اندازه کنید. به عنوان مثال ، یک تخت دونفره در یک اتاق خواب فضای زیادی را اشغال می کند و می تواند از یک کمد دیواری کوچک استفاده کند.

 

سرانجام ، به یاد داشته باشید که برای بازسازی مکان های مختلف ، به ویژه خانه خود ، باید در یک مدت زمان مشخص مجوز کار دریافت کنید ، و اگر قوانین را رعایت نکنید ، کار شما متوقف خواهد شد. ، خرید یک بازسازی / تجهیزات را در نظر بگیرید تیم هدر رفت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۶:۳۲ توسط:ثنا شاه محمدی موضوع: نظرات (0)