اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی .

اطلاعات کاربردی و مفید در خصوص دکوراسیون داخلی و شیوه و سبک زندگی

چه گاز برای تزئین آشپزخانه مدرن شما مناسب است؟

چه گاز برای تزئین آشپزخانه مدرن شما مناسب است؟

مناسب ترین گاز را در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن انتخاب کنید.

امروزه بیشتر مردم تمایل به استفاده از فضاهای مدرن و مینیمال دارند و آشپزخانه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مردم در سراسر جهان به دنبال طراحی مدرن برای فضای آشپزخانه خود هستند زیرا همه لوازم و سبک زندگی هوشمندانه است. آشپزخانه هایی با فضای مدرن انتخاب مبلمان نیز باید با فضای کار شما مطابقت داشته باشد ، به عنوان مثال ، در محیطی با کابینت های شیشه ای بلند و سبک ، نمی توانید از یک میز چوبی روستیک استفاده کنید. اجاق گاز نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما باید هنگام تکمیل دکوراسیون آشپزخانه مدرن خود بهترین گزینه را برای پخت و پز انتخاب کنید. بازده ، بودجه و شرایط محیطی از عوامل انتخاب گاز هستند.

 چه دلیلی برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن شما مناسب است؟

گاز پخت و پز یکی از پرکاربردترین ظروف آشپزخانه است. در خانه هایی که دکوراسیون آشپزخانه مدرن دارند ، از گازها به طور مکرر و روزانه استفاده می شود ، بنابراین انتخاب بهترین گاز برای آشپزخانه شما بسیار مهم است.

برای خانه های امروزی ، گزینه های گازی متنوعی برای سبک های مختلف زندگی طراحی شده است. دو مورد از محبوب ترین این مدل های گاز اجاق گاز و گازهای برقی است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این مدل های گازی و پی بردن به اینکه کدام یک برای خانه شما مناسب است با ما همراه باشید.

اجاق گاز:

این مدل گاز برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته است ، مدل های استاندارد آن چهار یا پنج شعله است. همانطور که در خانه های قدیمی مشاهده می شود ، این گازها دارای جرقه زن دستی و همچنین دسته هایی هستند که می توان با آنها میزان شعله را کنترل کرد. این گازها در دو مدل فولاد ضد زنگ و شیشه یافت می شوند. مدل فولادی آن ارزان تر و بسیار سالم تر است. در حالی که مدل های سطح شیشه دارای لاک بسیار صاف هستند که زیبایی آنها را دو چندان می کند و همچنین تمیز کردن آنها را نسبت به مدل فولادی آسان می کند.

مزایای اجاق ها: سرعت ایجاد شعله در گاز برقی بسیار زیاد است و همچنین کنترل میزان این شعله با دستگیره ها برای کاربر بسیار آسان است.

 

معایب اجاق گازها: یکی از مهمترین معایب گازهای برقی تمیزکاری بسیار سخت آنهاست. به دلیل سطوحی که برای نگهداری ماما بر روی او قرار گرفته اند ، تمیز کردن بسیار دشوارتر از تمیز کردن گازهایی است که سطح صاف دارند و هنگام قرار دادن ظروف یا تمیز کردن یک خط ، فولاد روی گاز می افتد.

گازهای الکتریکی:

این گازها مدل های مدرن و معاصر هستند که به دو دسته سرامیکی و القایی تقسیم می شوند. ساختار هر دو مدل بسیار صاف و صیقلی است و تمیز کردن آنها بسیار راحت تر از حد انتظار است و در اتمام مدرن آشپزخانه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

گازهای سرامیکی:

در مقایسه با گازهای القایی ، این مدل از طراحی و شکل ظاهری بسیار زیبایی برخوردار است ، از ویژگی های آیرودینامیکی برخوردار است و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. این ویژگی ها این مدل را برای هر آشپزخانه مناسب ساخته و تمیز کردن آن را آسان و بدون درد می کند. با این حال ، در مقایسه با گازهای القایی ، مدت زمان بیشتری طول می کشد. به طوری که شعله گرمای لازم را تابانده و کنترل شعله آسان نیست. وقتی یکی از شعله های آتش را روشن می کنیم ، همه گاز گرم می شود و فقط بخشی که گلدان است گرم نمی شود.

مزیت گازهای سرامیکی

گازهای سرامیکی شیشه ای مقاوم در برابر حرارت معادل 800 درجه سانتیگراد دارند و شکستن آنها آسان نیست. به لطف مواد شیشه ای مناسب ، خاصیت تمیز کنندگی بسیار خوبی دارند.

تمیز کردن

برای تمیز کردن این اجاق ها ، هرگونه غذای چسبناک را از اجاق بردارید. لکه ها را با مواد شوینده مخصوص اسپری کنید و مراقب باشید خشک نشوند ، سپس لکه ها را با یک پارچه میکروفیبر تمیز کنید.

 گاز القایی:

از آنجا که این مدل از نیروی مغناطیسی برای گرم کردن سطح گاز استفاده می کند ، باعث گرم شدن سریع سطح گاز می شود. کنترل دما در این مدل بسیار محکم طراحی شده است ، بنابراین در صورت نیاز می توان درجه حرارت را کمی تغییر داد. گاز القایی بسیار کم مصرف است و همین امر آن را برای محیط بانان با دکوراسیون آشپزخانه مدرن به گزینه ای جذاب تبدیل می کند.

مزایای گاز القایی:

زودپز القایی مدل سریعتری نسبت به اجاق گاز سرامیکی است و 1 لیتر آب را با دو برابر سرعت اجاق سرامیکی می جوشاند ، بنابراین می توانید در مدت زمان کمتری غذا تهیه کنید و مصرف انرژی را کاهش دهید. بعلت کنترل کننده اتوماتیک دما ، بعضی از گازها دارای سرخ کن اتوماتیک هستند.

تمیز:

برای تمیز کردن این مدل گاز ، بقایای مواد غذایی را از گاز خارج کنید. مقداری مواد شوینده را با آب مخلوط کرده ، سپس گاز را با پارچه نرم پاک کرده و سپس با پارچه خشک پاک کنید تا از لکه های آب جلوگیری شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۵:۰۱ توسط:ثنا شاه محمدی موضوع: نظرات (0)